Site icon מקומון רמת גן

לעשות אירוע קסום ומיוחד

ישנם הרבה אטרקציות לאירועים והרבה אופציות בתחום אבל אחת האופציות היותר מגניבות ומיוחדות שיש זה באמצעות ריקודים מיוחדים. למשל ריקודים סלונים אשר נחשבים לריקוד זוגות מיוחד, הריקוד נחשב למאוד פופולרי, מאוד מושך ואלגנטי, למשל באירועים אשר מכילים הרבה זוגות אפשר לעשות ריקודים סלונים אשר ישדרגו פלאים את האירוע ויוסיפו אווירה מגניבה וייחודית. רקדנים סמויים למשל זוהי אופציה מעניינת שכן בהרבה אירועים ישנם אנשים אשר לא מצטרפים לרקוד ומעדיפים לשבת בצד ולהסתכל, בדיוק בשביל כך יש את אופציית הרקדנים הסמויים שיקימו את האנשים האלה ויגרמו לכולם לנענע את הגוף. אטרקציות לאירועים יש בלי סוף אך החכמה היא לבחור באטרקציה כזו שתתאים לכלל האנשים, ובנינו מי לא אוהב לרקוד?. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של SugarDance אשר מתמחה בלעשות שמח בכל אירוע אליו תגיע, בין אם זה בר מצווה, חתונה, אירועי חברה, ימי הולדת ועוד, בכל מקום שיש מוסיקה. בנוסף הרקדנים שלנו הינם מקצועיים ומגיעים ממגוון רחב של סגנונות ריקוד כמו: היפ הופ, סלסה, ריקודים לטינים ועוד. אבי סוכר הינו הבעלים של החברה והוא רקדן מקצועי בעצמו, אשר מפעיל צוותי רקדנים לאירועים בארץ ובחו"ל.

Credit: Pixabay.com

למה לרקוד

לימוד ריקודים סלוניים זהו דבר כיפי אשר מתאים לכלל הגילאים. כמו כן לימוד ריקודים סלוניים ישפר לכם את המצב רוח וכן גם את המצב הבריאותי שלכם, בנוסף ניתן לרקוד ריקודים סלוניים גם בזוגות. הריקודים הסלוניים הנפוצים הינם: טנגו, וואלס, הפסקטרוט ועוד. נוסף על כך לימוד ריקודים סלוניים הינו דבר שמיועד לא רק לרקדנים מקצועיים הרוצים לשפר עצמם, אלא גם לאנשים שמעולם לא רקדו ורוצים להתמחות בתחום, אף אדם לא נולד רקדן אך אם מספיק תרגול הכל אפשרי.

 

ריקוד משותף

אחד הריקודים המדהימים שיש זהו ריקוד הפלאש מוב. ריקוד פלאש מוב מתאפיין נעשה בהמוניות ועם הרבה אנשים אשר מתואמים מבחינת התנועות שלהם ועושים באותו זמן את אותה התנועה. הליכוד החברתי הוא דבר אשר גורם לאנשים להיות פתוחים יותר אחד לשנייה ואשר עושה טוב לכל אדם. כמו כן הזזת הגוף תורמת לא רק באופן גופני אלא גם באופן נפשי. פלאש מוב הינו ריקוד פשוט בשונה משאר הריקודים והוא לחלוטין קל ללימוד. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של SugarDance  אשר מתמחה בלעשות שמח בכל אירוע שתזמינו את שירותיה באמצעות רקדנים מקצועיים משלל סגנונות הריקוד שיש. אבי סוכר הינו הבעלים של החברה, אבי הינו רקדן מקצועי אשר רקד בשלל המקומות המפוארים בארץ. כמו כן הרקדנים של SugarDance  מקפידים להגיע לכל אירוע מחויטים ולבושים בצורה אלגנטית ויפה ויצרו אנרגיה מדהימה בכל מקום שיגיעו אליו ובחיוך רחב. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-3249081 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

Exit mobile version