Site icon מקומון רמת גן

לנהל עסקת מכר דירה

עורך דין גירושין תל אביב
קרדיט: freepik

עסקאות נדל"ן נחשבות לעסקאות הגדולות, היקרות והמורכבות ביותר שאדם ממוצע יבצע במהלך חייו. מדובר בעסקאות ענק, אשר שוויין יכול להגיע לכמה מיליוני שקלים, סכומי עתק לאדם הנורמטיבי אשר לא פעיל בתחום הנדל"ן באופן קבוע. בעקבות כך, במהלך ניסוח חוזה מכר דירה חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני מקרקעין, אשר ביצע אין ספור עסקאות מכר בעבר ויוכל לסייע לעגן בחוזה את הזכויות והאינטרסים שלכם בתור מוכרי הנכס, כמו גם להגן עליכם מפריצות בחוזה. יתר על כן, עורך הדין יוכל לבדוק את הקונים המיועדים ולבחון במאגרים השונים האם הם פושטים רגל או האם מתנהלות מולם תביעות בסכומים משמעותיים כדי שאתם תוכלו להיות בטוחים שאתם לא משליכים את הנכס וההשקעה שלכם על קרן הצבי.

להגיע להסכמות במהירות

כאשר בני זוג מעוניינים להתגרש, ישנן שתי אפשרויות נפוצות אשר לפיהן התהליך מתקדם – האפשרות הראשונה היא הליך מהיר ויעיל, אשר יוצא לפועל לאחר שבני הזוג החליטו כי הם מוכנים להתפשר ולוותר אחד בשביל השני על מנת לא לקרוע את התא המשפחתי כולו ולהגיע להסכמות על מנת לשמור על הילדים המשותפים. האפשרות השנייה היא הליך ארוך ומייגע אשר אורך שנים רבות, בו אף אחד מהצדדים לא מוכן לוותר, כמו גם מעוניין לוודא שהצד השני יסבול אף הוא מההסכם. וודאי שאיש לא היה מעוניין להשקיע שנים רבות בהליכים משפטיים מפרכים ויקרים, אשר עלולים להשאיר חותם שלילי בקרב הילדים המשותפים ואף לגרום להם לחוות טראומה שתשפיע עליהם בהמשך חייהם, ולכן חשוב לבחור במהלך תהליך הגירושין בעורך דין מומחה לדיני משפחה שיוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי וכנה, שיסייע לכם לסיים את ההליך במהירות ולצמצם את הפגיעה בילדים. אם אתם גרים באזור המרכז ומחפשים עורך דין גירושין תל אביב יכולה להציע לכם משרדים מובילים שישמחו להעניק לכם שירות מקצועי.

להתמודד עם מצבים מורכבים בליווי עו"ד מומחה

רבים מאיתנו שמענו על מקרים בהם לאחר מותו של אדם אהוב התגלתה צוואתו, ומה שכתוב בה לא תואם כלל לרצונות שהציג אותו קרוב משפחה אהוב בחייו. במקרים מעין אלו יש להגיש בעזרת עורך דין התנגדות לצוואה לרשם הירושות ולהמשיך ולהוכיח את הטענות בבית המשפט. משרד עורכי הדין רועי שעיה ושות' מתמחה דיני מקרקעין, משפחה, ירושות וצוואות, כמו גם לשון הרע, והצוות המקצועי בו ישמח להעניק גם לכם ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר באדיבות ומקצועיות. לפרטים נוספים חייגו 054-5301557.

Exit mobile version