Site icon מקומון רמת גן

למה צריך לשים לב כשבוחרים ביטוח?

תיירים רבים מבקרים במדינת ישראל ונהנים מחופשה נפלאה ובלתי נשכחת. ישנם תיירים המגיעים במסגרת טיולים מאורגנים, אחרים מבקרים במדינה לצורכי ביקורי משפחה, טיולים פרטיים, עסקים, השתתפות באירועים שונים וכדומה. אמנם ישראל נחשבת למדינה בטוחה וגם נוח לטייל בה, אך עם זאת חשוב כי כל תייר ירכוש לעצמו ביטוח מתאים אם הוא מתכנן לשהות במדינה לפחות 7 ימים. כך הוא יכול ליהנות מכל היתרונות של ביטוח בריאות לתיירים, המעניק לו שקט נפשי וכיסוי רחב ומקיף למגוון הוצאות רפואיות בעת אשפוז ושלא במסגרת אשפוז.

כיסוי ביטוחי רחב ונחוץ לכל תייר המבקר בישראל

תיירים רבים המתכננים לבקר בישראל חוששים ממצב שבו יצטרכו לקבל שירותי רפואה. לכן, רבים מהם מעוניינים לרכוש ביטוח רפואי לתיירים שיספק להם מענה מקיף וכיסוי מיטבי למבחר מקרים ומצבים רפואיים. את הביטוח אפשר לרכוש ישירות מחברות הביטוח המשווקות פוליסת ביטוח רפואי לתיירים, ואפשר להזמין את הפוליסה גם דרך סוכנויות ביטוח המתמחות בכך.

הכיסוי במסגרת ביטוח רפואי לתיירים מאפשר גם למשפחות בישראל לדאוג לקרובי משפחה ולחברים המגיעים לבקר אותם למספר ימים. כדאי לדעת כי פוליסת ביטוח תיירים בסיסית כוללת מבחר כיסויים חשובים ונחוצים, כגון:

ביטוח חשוב לכל תייר המבקר בישראל

כדי לאפשר לתיירים המבקרים במדינת ישראל לקבל טיפול רפואי בעת הצורך, מומלץ לרכוש עבורם ביטוח תיירים מקיף ורחב. כך, בעת הצורך, יכול התייר לקבל שירותים רפואיים מתקדמים וליהנות מכיסוי רחב ומקיף למגוון מקרים. כדי למנוע מקרים שבהם התייר נאלץ לשלם מכיסו הפרטי תשלומים גבוהים ולממן עלויות יקרות בגין טיפול רפואי בבתי חולים, בגין עזרה ראשונה, תרופות וחבישה וכדומה, אין לוותר על הפוליסה, ומומלץ לא לקחת סיכונים מיותרים.

במהלך החופשה בארץ התיירים נחשפים לסיכונים רבים, גם אם בכוונתם לשהות רוב ימות החופשה במלון או בבית המשפחה המארחת אותם, הם עומדים להסתובב ברחבי רמת גן, תל אביב, ירושלים וערים נוספות. כמו כן, הם מבלים בחופי הים, בפארקים, במוקדי הקניות והבילויים, ולרוב הם גם יבלו באתרי טבע ובאתרים תיירותיים פופולריים. לכן, התיירים חשופים לפציעות ולחבלות גופניות, לתאונות המחייבות טיפול רפואי ולסיכונים רבים נוספים.

תמונה באדיבות: pixabay

ביטוח תיירים נועד להעניק שקט נפשי לכם כמארחים ולתיירים המבקרים במדינה, הוא מאפשר לתייר לקבל טיפול רפואי מהיר, יעיל ומקצועי, ולקבל כיסוי בגין מבחר מקרים ואירועים, לרבות פציעות המחייבות צילומים, אבחון מקצועי, חבישה, ניתוח ותרופות.

דואגים לשלומם ולבריאותם של התיירים

את הביטוח הרפואי לתיירים ניתן לרכוש באינטרנט ובאתרים של חברות וסוכנויות הביטוח המשווקות כיסוי זה. כדאי להשוות תנאים ועלויות, יש לקרוא היטב מה הכיסוי כולל, והאם הוא מתאים למאפייני התייר המתכנן לבקר במדינה לצורכי חופשה, טיולים, ביקורים משפחתיים וכיוצא בזה.

הביטוח הוא חיוני ואין לוותר עליו. חברות הביטוח מפעילות מוקד זמין המאפשר לרוכש הפוליסה או לתייר לברר היכן עליו לקבל טיפול, ולברר האם הפוליסה מכסה את המקרה שלו. חשוב לבדוק מהם תנאי ההצטרפות ולוודא כי הפוליסה מתאימה לתייר וכדאי לברר מהם גבולות האחריות בכל הסעיפים.

 

Exit mobile version