Site icon מקומון רמת גן

למה משמשים ארונות מתכת בתעשייה

ארונות מתכת בתעשייה מהווים דבר חשוב מאוד עבור מגוון צרכים שונים. ניתן למצוא אותם עבור רכיבים אלקטרוניים רגישים, עבור שרתים שונים, בתחנות כיבוי אש או כארונות הרלוונטיים לאחסון צינורות וציוד כיבוי אשר במקומות כאלה ואחרים, כארונות שמגינים על מוצרים רגישים שחשוב להגן עליהם מפני תנאי מזג האוויר, שמנים וכימיקלים שונים ועוד. למתכת יש תכונות איכותיות מאוד. היא יוצרת עמידות והיא מאפשרת שמירה איכותית של כל דבר שדורש זאת, בצורה הטובה ביותר.

מדוע משתמשים בארונות מתכת עבור יישומים תעשייתיים?

בתעשייה משתמשים בתהליך ייצור ארונות מתכת למגוון מטרות שונות. ניתן למצוא כיום מארזים תעשייתיים שונים אשר תוכננו בצורה המיטבית עד לפרט הקטן ביותר לצורך ניהול חיווט, פריסה של כבלים שונים, אחסון של סיבים אופטיים, אחסון של מתגים, אחסון של צימוד אלקטרוני  ועוד. ניתן גם למצוא מארזי שרתים, ארונות טלקומניקציה, מארזי בקרת תנועה ועוד. מטרתם של הארונות המדוברים היא למנוע ולמזער ליקויים שונים ולדאוג כי הארון יעמוד בפני האתגרים השונים העומדים על הפרק. תפקידו של ארון מתכת הוא להגן על כל דבר שמצוי בו ברמה הגבוהה ביותר. הארונות הללו חייבים להיבנות על פי תקנים מחמירים אשר עומדים בסטנדרטים גבוהים וזאת בכדי לאפשר גישה נוחה ומאובטחת.

כל הסיבות לבחור בארונות מתכת לתעשייה

כיום ניתן למצוא ארונות מסוגים שונים כגון: עץ, פוליקרבונט, פיברגלס ועוד, אולם, אין ספק שהמתכת מהווה חומר בעל יתרונות רבים ביחס לכל חומר מתחרה אחר שמתבצע בו שימוש ביישומים תעשייתיים. מארזים מתכתיים שונים יכולים לשאת עומס גדול מאוד. המתכת נחשבת לחומר אשר שורד בפני תנאים סביבתיים מאתגרים מאוד לרבות טמפרטורות נמוכות או גבוהות מאוד, אבק, קורוזיה, לכלוך, ממיסים ועוד.

מעבר לכך, המתכת לא נקבובית ועל כן היא עמידה בפני חיידקים שונים. היא נחשבת למבודדת בפני הפרעות אלקטרומגנטיות וכן בפני רעשים. היא תתאים מאוד בכל מקרה שבו יש צורך להגן באופן סטטי גם במיקומים ייעודים סואנים ומלאי רעשים. מעבר לכך, ארונות מתכת עמידים מאוד גם בפני שמנים הידראוליים, בנזין ואלכוהול.

המתכת ידועה כיום כמוליכה איכותית וטובה מאוד. מעבר לעובדה שהיא יציבה וחזק, היא מהווה חומר שמאופיין בגמישות מדהימה. ניתן ליצור מהמתכת ארונות דקורטיביים ומעוצבים ולכן ניתן להתאים את הארונות לרקע כל פרויקט העומד על הפרק.

תמונה: pexels

כיצד בוחרים בצורה הטובה ביותר ארונות מתכת?

כאמור, ארונות מתכת הם רלוונטיים מאוד עבור מגוון רחב של צרכים בתעשייה וחשוב לבחור אותם בצורה הנכונה. ראשית כל, יש לתכנן את הארון בהתאם למיקום שבו יוצב וכן בהתאם למשקל שיהיה בו ובעומס שיוטל עליו. מעבר לכך, חשוב לערוך סקר שוק ולבדוק מיהו היצרן המוביל בתחום ארונות מעין אלה לתעשייה. חשוב לבחור בחברה אמינה המספקת ארונות מתכת בהתאם לצורך. יש לוודא כי מדובר על חברה מקצועית אשר משתמשת בחומרי גלם איכותיים וזאת בכדי להאריך את תוחלת החיים של הציוד שיהיה מצוי בתוך הארון. מההיבט הבטיחותי חשוב מאוד לדאוג שהארון יכיל נעילת מקשים, ידיות, גישה מרחוק וכן, מנעול דלתות נגד פריצות, אטימות קצף לצורך שכבת הגנה נוספת הרלוונטית בפני עמידות בטמפרטורות קיצוניות ועוד.

דבר חשוב נוסף שיש לבדוק הוא נושא האוורור בארון. מדובר על נושא חשוב מאוד שכן הוא חיוני לצורך תקינות ושרידות כלל הרכיבים שכולל הארון לרבות רכיבים שמייצרים חום.

חשוב למקם את הארון במקום שיאפשר לכם תנועה במרחב וכן תשמור עליו צמוד לקיר. כדאי להקפיד רק על ייצור ארונות מיולד לתעשייה אשר עמידים בפני תנאי שטח קשים.

 

 

Exit mobile version