Site icon מקומון רמת גן

למה מומלץ לטוס לפריז ולא לפספס את מגדל אייפל, מוזיאון הלובר ודיסנילנד?

משפחות שמגיעות לפריז עם ילדים מחפשות אטרקציות ואתרי תיירות שגם הילדים יוכלו להתפעל. יש 3 דברים מרכזיים שאסור לפספס עם ילדים בפריז והם דיסנילנד כמובן אך גם מגדל אייפל ומוזיאון הלובר.

פריז הנקראת עיר האהבה והאורות, שבה הוד ההיסטורי משתלב באלגנטיות מודרנית היא משהו שאסור לפספס. מגדל אייפל, מוזיאון הלובר ודיסנילנד פריז מציעים לא רק חוויות מעשירות למבוגרים אלא גם מרגשות ומלמדות לילדים.

מגדל אייפל: ילדים יכולים ללמוד על היסטוריה והנדסה תוך שהם נהנים מההרפתקה של עלייה למגדל. המראה מלמעלה יכול להיות רגע מרגש כשהם צופים בפריז מנקודת תצפית. מגדל אייפל מציע גם "סיור הרפתקאות ג'וניור" עם תוכן חינוכי ומשחקים כדי לבדר את הילדים במהלך הביקור.

מוזיאון הלובר: הלובר אמנם נראה יותר מתאים למי שמבוגר, אבל יש לו הרבה מה להציע לילדים. חפצים מצריים רבים, כולל מומיות, הם להיט גדול בקרב ילדים. בנוסף, המוזיאון מציע סדנאות וסיורים המיועדים במיוחד לילדים ולמשפחות, והופכים את הביקור לחוויה אינטראקטיבית, חינוכית. יש אפילו ציד אוצרות בלובר שילדים יכולים להשתתף בו!

צילום: PIXABAY

דיסנילנד פריז: ללא ספק, דיסנילנד פריז הוא גן עדן לילדים, אך הוא גם מבטיח חוויה מהנה לכל המשפחה. עם טרמפים ואטרקציות המתאימות לקבוצות גיל שונות, מופעים חיים, תהלוכות והזדמנות לפגוש את הדמויות האהובות של דיסני, זהו חלום שהתגשם עבור רוב הילדים. זה גם מקום שבו הם יכולים לתת לדמיון שלהם להשתולל. השמחה וההתרגשות בעיניהם יהיו ללא ספק אחד משיאי הטיול שלכם.

בטיול עם ילדים, רצוי לתכנן מראש, כולל הפסקות, ולהתחשב בתחומי העניין של הילדים. קחו בחשבון את הפוטנציאל להמונים ותורים ארוכים, וזכרו ליהנות מהמסע דרך העיניים שלהם. פריז היא עיר שיכולה לרתק ולחנך ילדים, ולהשאיר להם זיכרונות לכל החיים.

עוד סיבות מדוע מומלץ לשלב את 3 האטרקציות הללו:

מגדל אייפל: המסע שלך בפריז אינו שלם ללא ביקור במגדל אייפל המסמל. כסמל אוניברסלי של פריז וצרפת, הוא מתנשא מעל לנוף העירוני עם פיתוי שחורג מהזמן. הנסיעה במעלית במעלה יצירת המופת הארכיטקטונית הזו בגובה 330 מטר היא חוויה טרנספורמטיבית, המציעה נוף עוצר נשימה של קו הרקיע הפריזאי. להרפתקנים, שקול לעלות במדרגות – מסע מרגש של 704 מדרגות עד לקומה השנייה. חוויה גסטרונומית מענגת מחכה לכם ב-Le Jules Verne, מסעדה בעלת כוכבי מישלן הממוקמת בקומה השנייה של המגדל. ואם תזמנו את ביקורכם נכון, תהיו עדים למופע האור הנוצץ של המגדל – מחזה מהפנט שגורם ל'גברת הברזל' לנצנץ בליל הפריזאי.

מוזיאון הלובר: לטבול את עצמך בים ההיסטוריה, התרבות והאמנות במוזיאון הלובר היא הזדמנות של פעם בחיים. כמוזיאון האמנות הגדול בעולם ומונומנט היסטורי בפריז, הלובר מכיל יותר מ-380,000 חפצים ומציג 35,000 יצירות אמנות. תתכוננו להיסחף אחרי הפאר של האדריכלות של המוזיאון ומההדהוד ההיסטורי של האוספים שלו. תהיה לך הזדמנות להתפעל מיצירות יקרות מפז כמו 'מונה ליזה', 'ונוס דה מילו' ו'הניצחון המכונף של סמותרקיה'. כל ביקור בלובר הוא מסע בזמן, המגלה את נבכי הציוויליזציה האנושית ואת התקדמות הביטויים האמנותיים. זכור לתכנן מראש, מכיוון שהגודל העצום של המוזיאון הגדול הזה יכול להיות מכריע; אפילו יום שלם עשוי רק לגלוש על פני השטח של מה שמוצע.

דיסנילנד פריז: הפכו את המסע שלכם לקסום עם יום או יומיים בדיסנילנד פריז. פארק השעשועים היקר הזה מציע בריחה תוססת לעולם האגדות והפנטזיה. דיסנילנד פריז משרתת את כולם, ללא קשר לגיל – מטיולים מרתקים והופעות חיות ועד מצעדים בהשתתפות דמויות דיסני אהובות. הפארק מחולק לשני אזורים עיקריים: פארק דיסנילנד, בו תמצאו את הטירה של היפהפייה הנרדמת, ופארק אולפני וולט דיסני, המציע הצצה אל מאחורי הקלעים של הפקת סרטים. הקסם של דיסני נמשך עד הערב עם מופע זיקוקים מרהיב מעל הטירה של היפהפייה הנרדמת – מראה שמשאיר את הצופים ביראת כבוד. ביקור בדיסנילנד פריז הוא לא רק חווית לונה פארק אלא טבילה לעולם של דמיון שמצית מחדש את הפלא הילדי שבכולנו.

כל אחד מהיעדים הללו מייצג טעם מובהק של פריז. מגדל אייפל מסמל את יכולתה הארכיטקטונית של העיר ומציע נוף של העיר מעין נשר. מוזיאון הלובר חושף את המבקרים להיסטוריה עולמית וליצירות מופת של אמנות, בעוד דיסנילנד פריז מוסיף קורטוב של קסם ושמחה למסע שלכם. חקר האטרקציות הללו מציג למטיילים את הקסם הרב-גוני של פריז – שילוב של היסטוריה, תרבות וקסם. כמו שאומרים הצרפתים, "Bon voyage!"

Exit mobile version