Site icon מקומון רמת גן

למה כדאי להתקין צלון חשמלי על חלונכם

צילום אילוסטרציה באדיבות pixabay

מדינת ישראל היא מדינה חמה, זה לא סוד. זה לא סוד גם שאנחנו נאלצים למצוא כל דרך אפשרית בשביל להתמודד עם תנאי מזג אוויר לא סימפטיים במשך רוב ימות השנה. גם בחודשים שאמורים להיות קרים או לפחות נעימים, אנחנו מוצאים את עצמנו מחפשים דרכים כיצד להתמודד עם טמפרטורות גבוהות.

אחת הדרכים להתמודד עם המצב הקיים, במידה ואנחנו נמצאים בתוך מבנה, זה באמצעות צלונים. אותו מתקן שאנחנו יכולים להתקין מעל החלונות והמרפסות בבית, ושומר מפני כניסה של קרני השמש וחום פנימה. בעבר היה נהוג להתקין צלונים מאלומיניום או מבד קשיח, צלונים קבועים אשר לא ניתן לשנות את המבנה שלהם בשום צורה שהיא. כיום אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות של התקנת צלון חשמלי.

צלון חשמלי, הוא מתקן שאנחנו יכולים לקבוע בעצמנו עד כמה הוא יפתח וייסגר, ולמעשה עד לאיזו זווית הוא יגיע בשביל שהוא יוכל להעניק לו צל בצורה נעימה. צלונים חשמליים מאלומיניום הם מאוד נפוצים לשימוש, הן בבית והן בבתי עסק, בפרט מסעדות ובתי קפה. חשוב לציין שבמקרים רבים, אנחנו נמצא צלונים חשמליים מאלומיניום, לא בהכרח בחלונות או מרפסות, אלא גם בכניסה למבנים או בחלונות ראווה.

לפני שנסביר מדוע משתלם להתקין צלון חשמלי על פני צלון רגיל, נסביר תחילה, מדוע נכון להתקין בכלל צלון, מה האפקט החיובי שלו.

מדוע משתלם להתקין צלון?

תתארו לעצמכם שאתם נמצאים מול החלון, קוראים, כותבים במחשב, יושבים או שוכבים. בחלק גדול מהיום השמש נמצאת בצד של החלון, מה שאומר שקרני השמש ייחדרו פנימה מבלי שום בעיה.

אך אם אנחנו נתקין צלון מעל החלון, הרי שבחלק גדול מהזמן וכנראה כל הזמן, אנחנו לא נרגיש בקרני השמש, אנחנו לא נצטרך להתמודד עם החום הכבד שהשמש יוצרת. מאחר והשמש היא לא בגובה החלון אלא עומדת בזווית כלפיו, הרי שאותו צלון אמור למנוע את חדירת קרני השמש פנימה ולהגן עלינו מפני תחושה לא נעימה של חום כבד.

מדוע נכון להתקין צלון חשמלי

צלונים חשמליים מאלומיניום עדיפים על צלונים רגילים מכמה סיבות:

ראשית, אנחנו יכולים לכוונן את הצלון כך שיפתח וייסגר בזווית שמתאימה לנו. כך בימים מסוימים נוכל לפתוח את הצלון לגמרי או לסגור אותו לגמרי. זה גם יהיה יותר פרקטי וגם ישפר את הנראות של חזית המבנה.

שנית, צלון קבוע, יכול להיות מוקד משיכה ליונים, אשר עלולים להישאר שם צואה או לגדל שם קנים. זה גם לא נראה טוב וגם יוצר ריחות מאוד לא נעימים. לכן עדיף להשתמש בצלון חשמלי שלא מאפשר זאת.

שלוש, נוחות השימוש בצלון חשמלי היא רבה. אפשר להפעיל אותו באמצעות שלט או באמצעות כפתור. השימוש הוא נוח, פשוט ומאוד פרקטי.

Exit mobile version