Site icon מקומון רמת גן

לכסף, אקדח או דברים אחרים… מי צריך כספת ביתית?

כספת היא בעצם קופסת פלדה שמאפשרת לכל אדם לנעול אותה ולמנוע גישה לתוכן שלה מזרים. את נעילת הכספת ניתן לבצע על ידי מנגנוני נעילה ביומטריים, מכאניים או אלקטרוניים, כאשר המטרה המשותפת לכלל סוגי הנעילות היא להגן בצורה הטובה ביותר על התכולה שבתוך הכספת. לכספות כיום יש רמות מיגון שונות שמבדילות אותן זו מזו בכושר העמידה שלהם בפני פריצה. חשוב לוודא כי הכספת אותה אתם רוכשים מתאימה לצרכים שלכם בצורה מדויק. אם לא תבדקו זאת, תמצאו את עצמכם בסופו של דבר עם כספת לא שימושית או פשוט מיותרת.

כיצד תבחרו כספת בצורה הטובה ביותר?

טרם אתם רוכשים את הכספת הרלוונטית לכם, עליכם לוודא בצורה חד משמעית כי היא מתאימה לצרכים שלכם. מכיוון שכיום ניתן למצוא היצע רחב ומשמעותי מאוד של כספות, כאשר לכל כספת יש את הייעוד שלה, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את הכספת המתאימה לכם ביותר:

ראשית כל, חשוב מאוד שתגדירו את הייעוד של הכספת. בין אם מדובר על כספת ביתית או על כספת משרדית. לרוב ההבדל בין סוגי הכספות השונות לא יהיה מאוד משמעותי, אך לרוב כספת ביתית תהיה רצינית יותר ובעלת מנגנון נעילה איכותי יותר לעומת כספת משרדית וזאת בשל העובדה שאת הכספת המשרדית לרוב מרוקנים בסוף היום, לעומת הכספת הביתית שמטרתה היא להגן בצורה הטובה ביותר לאורך זמן על מה שמצוי בה.

שנית, עליכם לבחון את גודל הכספת ולהתאים אותה למה שאתם רוצים להכיל בתוכה. ככל שתכולת הכספת תהיה גדולה יותר, כך תצטרכו נפח גדול יותר של כספת. חשוב לקחת בחשבון שלגודל יש משקל ולא בכל מקום תוכלו להתקין כספת גדולה וכבדה.

כמו כן, עליכם לשאול את עצמכם מה אתם מתכוונים לאחסן בכספת. האם אתם מתכוונים לאחסן ניירת, תכשיטים, זהב או חפצים בעלי ערך סנטימנטלי? אם מדובר על ניירת הרי היא צריכה להישמר בכספת חסינת אש. אם מדובר על תכשיטים יקרים מאוד הרי שהם צריכים להישמר בכספת ברמת מיגון גבוהה. כלומר, יש להתאים את סוג הכספת לתכולה שעתידה להישמר בה.

פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא סוג הנעילה של הכספת. מטרת מנגנון הנעילה הוא להקשות על פריצת הכספת. יש מגוון סוגים של מנגנוני נעילה כיום, החל ממנגנונים מכניים וכלה במנגנונים ביומטריים או אלקטרוניים. את מגנוני הנעילה של הכספת מכל סוג יש לבחור בצורה הטובה ביותר ולהבטיח כי הם איכותיים.

יש לבחור את הכספת בהתאם למיקום ההתקנה שלה. עליכם להבדיל בין כספת שתמוקם במשרד לבין כספת שתמוקם בבית פרטי. בין כספת שתמוקם בבית קרקע לבין כספת שתמוקם בדירה בקומה גבוהה בבניין רב קומות. התקנת הכספת צריכה להיות בהתאם למקום שבו היא מותקנת.

גם התקציב משפיע כמובן באופן ישיר על סוג הכספת שתבחרו. יש להגדיר תקציב מראש לצורך רכישת הכספת אך אין להתפשר על כספת פחות איכותית בשל מחיר זול שכן, אז הכספת לא תענה על הייעוד שלה בצורה הטובה ביותר.

בבואכם לרכוש כספת לביתכם, למשרד שלכם, לבית העסק שלכם או לכל מקום אחר, הקפידו לבחור בכספת איכותית וטובה של חברה אמינה שניתן לסמוך על הכספות שהיא מציעה למכירה.

מאמר זה נכתב על ידי קפרה‫, חברתנו פועלת בתחום השיווק מעל ל-25 שנה. אנחנו מקפידים על שירות ועל מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. הקשר האישי עם לקוחותינו ושביעות הרצון שלהם מאיתנו חשובים לנו, ואנו שמחים להעניק להם שירות כשהם חוזרים אלינו פעם אחר פעם.

Exit mobile version