Site icon מקומון רמת גן

ליעד אילני מצטרף לתנועת יושרה לישראל

יו"ר תנועת "רמת-גן שלנו", חבר מועצת העיר ליעד אילני, נענה לפניית יו"ר תנועת יושרה לישראל, עו"ד איתן ארז, להצטרף לתנועה ולכהן בה כיו"ר הפורום לביעור השחיתות בשלטון המקומי וזאת כמובן בהתנדבות מלאה.

יושרה לישראל היא תנועה א-מפלגתית בראשות עו"ד איתן ארז, שהוקמה כדי להיאבק בשחיתות בחברה הישראלית. השחיתות הפכה לאיום קיומי על מדינת ישראל, היא פוגעת בשיווין בין שכבות האוכלוסייה וגורמת לירידת צעירים מהארץ.

בין מייסדיה מלבד ארז, נמנים גם פרופ' חמי בן-נון מהמרכז האקדמי "שערי משפט", עו"ד אחז בן ארי שעד לאחרונה שימש כיועץ המשפטי למערכת הביטחון, רינה עידן מנכ"לית עמותת 'קו לחיים', פרופ' יעקב פאר מנהל מחלקת עיניים בהדסה עין כרם, ורד סויד לשעבר ראש הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה עו"ד ארנון גרפי, רו"ח איתן עבדו, אנשי העסקים עדי צים ואמיר רז , כדורסלן העבר שמעון אמסלם ועוד רבים וטובים.

ליעד אילני, חבר מועצת העיר רמת-גן. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

אילני: "פנייתו של עו"ד ארז החמיאה לי מאוד. אני סמוך ובטוח שהנבחרת המצוינת שהוא מרכז סביבו והרעיון החשוב שהוא מוביל של ביעור השחיתות השלטונית על כל רבדיה, הוא חשוב מאין כמוהו משום שרעה חולה זו מהווה איום על יסודות המדינה, פשוטו כמשמעו. אני רואה בפנייתו של עו"ד ארז אלי הכרה נוספת בפעילות שאני מוביל בשלטון המקומי, במאבקיי הבלתי פוסקים והבלתי מתפשרים בנושאי שמירת טוהר המידות, המנהל התקין וניקיון הכפיים של נבחרי ופקידי הציבור בשלטון המקומי. אני מתחייב למלא גם את התפקיד החשוב הזה שנטלתי על עצמי בהגינות וביושר, כפי שאני עושה עד כה בכל תפקידיי הציבוריים ובכלל".

ארז: "אני מברך על הצטרפותו של אדם ישר ולוחם בשחיתות כמו ליעד אילני לשורות יושרה לישראל! יחד ננקה את האורוות!"

פעילות התנועה צפויה להתמקד בארבעה מישורים: ציבורי, פוליטי, חינוכי ומתן סיוע וליווי לחושפי שחיתויות באמצעות "אפוד מגן". התנועה צפויה לקיים את כנס היסוד הראשון שלה בתיאטרון הבימה בתל אביב ביום שישי 8.9.17.

יושרה לישראל. צילום : יח"צ יושרה לישראל

 

 

 

Exit mobile version