Site icon מקומון רמת גן

לימודי עיצוב פנים

בין התחומים המפותחים ביותר אותם ניתן למצוא בשנים האחרונות הוא תחום לימודי עיצוב פנים. לאחר שנים רבות בהן רק אדריכלים יכולים היו להיכנס לתחום ולהותיר את חותמם, בשנים האחרונות אנו זוכים לראות יותר ויותר אפיקי התפתחות מקצועית ואפשרות להתנסות בתחום מבלי לעבור את המסלול הארוך והמייגע.

צילום:pixabay

כל מסלול לימודי עיצוב פנים הוא בעל מטרה ייעודית משלו כך שהלומדים בתחום יכולים למצוא את האפיק המתאים להם ביותר להשתלבות בחיי היומיום.

מגוון מסלולים ללימודי עיצוב פנים

לימודי עיצוב פנים מכשירים את הלומדים להשתלב בתחום בהצלחה ולרכוש את הכלים הנדרשים ליצירת מסלול קריירה מרשים. כמו בכל תחום, האדם הוא זה שעושה את המקצוע ולא להיפך, לפיכך חשוב להשקיע מחשבה בבחירת המסלול המתאים לכם יותר מכל.

מסלול בוקר

מסלול בוקר מתאים לאנשים צעירים שאינם מחויבים לעבודה מוסדרת בשעות קבועות. מסלול הבוקר ניתן ללמידה בתוך שנתיים, שלוש או יותר, בהתאם לפריסה המבוקשת על ידי התלמיד. השעות משתנות ממוסד למוסד אולם ברוב המקרים הלימודים נמשכים לאורך כל היום כך שמי שעובד במשרה מלאה, יתקשה להגיע לכל השיעורים ואולי יעדיף מסלול אחר.

מסלול ערב

מסלול ערב כשמו כן הוא, מסלול לימודים של שיעורים הנערכים בעיקר בערב. השיעורים קצרים יותר משיעורי בוקר וגם "יום הלימודים" קצר יותר וכולל ברוב המקרים שלושה או ארבעה שיעורים לכל היותר. במוסדות המכשירים ללימודי תעודה השיעורים נמשכים על פני שנתיים ולא מתקיימים מדי יום ביומו, כך שהמסגרת מאפשרת יותר זמן לעבודה, למשפחה ועוד.

מסלול חד שנתי

המסלול החד שנתי בעיקרו מיועד לבעלי רקע בעולם העיצוב ולאלו שרוצים לרכוש תעודה ראשונית בתחום. המסלולים הנמשכים שנה מכשירים את הלומדים לצעדים הראשונים בעולם העיצוב ומאפשרים להם את הכלים המעשיים לעיסוק בתחום. יחד עם זאת, מסלולים אלו כוללים מגבלות שונות ולכן מי שרוצה לקחת את התחום באופן רציני, רצוי כי ישקול מסלולים נוספים.

מסלול תלת שנתי

מסלול תלת שנתי בלימודי עיצוב פנים מיועד לאנשים המעוניינים להתמקצע בתחום עיצוב הפנים ולבנות את הקריירה שלהם בתחום. מסלול זה אידאלי לצעירים שרואים את עתידם כמעצבי פנים ומוכנים להשקיע בכך את מיטב מרצם.

Exit mobile version