Site icon מקומון רמת גן

ליליאן לח"כ יחימוביץ' וגלאון:"כמו שהוקעתם את סילבן תוקיעו את זינגר"

בעקבות פרשיית סילבן שלום פנה ד"ר אבי ליליאן מסיעת 'הירוקים' לחברות הכנסת זהבה גלאון ושלי יחימוביץ' בתהייה מדוע הם אינן קוראות לחברי המועצה:רמי פדלון(המחנה הציוני), רועי ברזילי(חבר מפלגת העבודה) וצחי זליכה(מרצ)לנהוג באותן אמות המידה.

במכתבו כותב סגן ראש העיר לשעבר, אבי ליליאן לחברות הכנסת:"עקבתי בעניין רב אחר התבטאויותייך בכתב ובע"פ בשבוע האחרון, בנושא "פרשת" סילבן שלום, שיתכן ואף היה בהן להשפיע על החלטתו של השר שלום להודיע על פרישתו מהחיים הציבוריים, תמוהה בעיניי בקשתך מהשר שלום להשעות עצמו באופן מידי. ככל הידוע לי בעת כתיבת מכתבי זה אליך, כנגד השר שלום לא נפתחה חקירת משטרה, ואף לא הוגשה תלונה למשטרה על ידי אף אחת מהנשים עליהן דווח בתקשורת".

ד"ר אבי ליליאן.צילום: פט נט

"כידוע לכל, כנגד ישראל זינגר ראש עיריית רמת-גן, מתנהלת מזה כשנה חקירה גלויה של היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרת ישראל, בחשדות חמורים לשחיתות.כיצד ייתכן, שאחרי שמר זינגר שהה במעצר בית של שבועיים, לפני שנה בדיוק, ולאחר שנקרא בשבוע שעבר להשלמות חקירה שנמשכו 5 ימים, הוא חוזר לנהל את ענייני העיר כאילו דבר לא קרה ועולם כמנהגו נוהג?"מוסיף ליליאן.

בהמשך מזכיר כאמור ליליאן את נציגי המחנה הציוני ומרצ בקואליציה של זינגר ומסיים בקריאה אישית לגלאון ויחימוביץ':"לשיטתך, אם שר הפנים צריך להשעות את עצמו, עוד בטרם הוגשה תלונה למשטרת ישראל כנגדו ובטרם נפתחה חקירת משטרה רשמית, קל וחומר כי ראש עיריית רמת-גן , ה"כפוף" לשר הפנים, ונגדו מתנהלת חקירה מתמשכת, צריך להשעות עצמו, אך מה שבטוח הוא כי נציגך במועצת העיר רמת-גן המכהן כחבר הנהלת העיר, היה צריך לפרוש מהקואליציה של ראש העירייה או לכל הפחות לקרוא לראש העירייה להשעות את עצמו".

"לפיכך, אני קורא לך לנהוג באותן אמות מידה מוסריות, בבחינת "נאה דורש, נאה מקיים", ולדרוש מנציג מפלגתך במועצת העיר רמת-גן, לפעול מול ראש עיריית רמת-גן בהתאם לדרישתך מהשר שלום".דברי ליליאן.

 

 

 

Exit mobile version