Site icon מקומון רמת גן

לטייל בניו יורק עם הילדים – כל מה שצריך לדעת!

תמונה: freepik

רוצים לקחת את הילדים לטיול עוצר נשימה? אחד מהיעדים המושלמים שיכולים לעמוד לרשותכם הוא ניו יורק. מדובר על אחת מהערים האהובות ביותר על התייר הישראלי. גם אתם יכולים למצוא את עצמכם נהנים בה ביחד עם הילדים. טיול משפחתי הוא מושלם על מנת לחזק את החיבור בין כולם ולצבור עוד חוויות משותפות האחד עם השנייה. המדריך הבא נסביר לכם את כל האינפורמציה שחובה עליכם להכיר לפני שתעלו למטוס. כך תוכלו להפוך את החופשה המשפחתית לחופשה שלא תוכלו לשכוח אותה.

לא יוצאים לטיול מבלי לתכנן

אחד מהדברים הכי חשובים הוא לדאוג לתכנן את הטיול עוד לפני שיוצאים אליו. התכנון של הטיול הכרחי כדי שתוכלו להפוך את החוויה לחוויה בלתי נשכחת. ניו יורק היא עיר גדולה מאוד המכילה בתוכה לא מעט מקומות שחובה לראות. אם לא תגיעו מוכנים, תמצאו את עצמכם מפספסים לא מעט דברים ואטרקציות. פסל החירות נמצא בניו יורק, אך בו בזמן קיימים עוד לא מעט מקומות עוצרי נשימה.

תשתפו את הילדים בבחירות

אתם ההורים אלה שצריכים להגיד את המילה האחרונה, גם כאשר מתכננים טיול לחו"ל. אך זה לא אומר שאינכם יכולים לשתף את הילדים בקבלת ההחלטות. הילדים ביחד אתכם יכולים להגיד לאן הם רוצים ללכת ואיפה הם רוצים לבקר. אתם מבחינתכם תוכלו לראות איך כל הבקשות מסתדרות עם המגבלות השונות. בין אם הילדים ירצו לבקר בפארק מסוים או אמפייר סטייט בילדינג

מקציבים תקציב לטיול כולו

הכי קל מבחינתכם יהיה לצאת לטיול כאשר התקציב הוא בגדר המלצה. אך תמצאו את עצמכם מוציאים סכומים גבוהים וחוזרים לארץ עם נזק משמעותי. עוד לפני שתצאו לטיול ביחד עם הילדים, חובה עליכם לוודא כי יש תקציב מוגדר. תקציב שיאפשר לכל ילד ולכל בן משפחה לדעת כמה הוא יכול להוציא. כך גם הילדים ייהנו, אך ידעו כי יש מגבלות שאותן אי אפשר לעבור.

סוגרים כרטיסים בארץ

רוצים לראות את מגדל אייפל? שמעתם המון על אמפייר סטייט בילדינג? בסופו של יום לכל המקומות האלה תוכלו לסגור כרטיסים בארץ. לעיתים כאשר אתם סוגרים כרטיסים בארץ, תוכלו להנות ממגוון רחב של יתרונות. המחירים יהיו נמוכים והתנאים יהיו הרבה יותר אידיאליים. כך ששווה לכם לבחון את האופציה הזאת עוד לפני שתסגרו כרטיס לאטרקציה כזאת או אחרת. ברגע שתסגרו בארץ, תוכלו לחסוך לעצמכם תור מעייף במיוחד.

Exit mobile version