Site icon מקומון רמת גן

לוקחים את האחריות לידיים: תו ירוק במשען גבעתיים

למרות שאין עוד הנחיה גורפת בבית האבות משען לקחו אחריות והחליטו להפעיל את מדיניות התו הירוק. "נוכח שיעורי התחלואה ההולכים וגוברים, אנו נאלצים לנקוט בצעדי הגנה על דיירינו היקרים. משום כך, מעתה ואילך נפעיל את מדיניות התו הירוק. כלומר- לא תתאפשר כניסת אורחים וספקים וגורמים חיצוניים אל בתי משען"

מנכ"ל רשת משען, עמרי כהן, החליט להפעיל לאלתר את מדיניות התו הירוק בכל בתי משען לרבות משען גבעתיים. זאת נוכח שיעורי התחלואה הגוברים ובהתאם למדיניות הממשלה בכניסה למקומות ציבוריים ועל פי המלצת פרופסור נמרוד מיימון, ראש מטה מגן אבות. בהתאם להחלטה גם משען גבעתיים מפעילה את התו הירוק לרבות יתר הבתים של הרשת.
להלן ההודעה שנשלחה הבוקר לדיירי משען גבעתיים ובני משפחותיהם:

דיירים יקרים משפחות יקרות, נוכח שיעורי התחלואה ההולכים וגוברים, אנו נאלצים לנקוט בצעדי הגנה על דיירינו היקרים. משום כך, מעתה ואילך נפעיל את מדיניות התו הירוק. כלומר- לא תתאפשר כניסת אורחים וספקים וגורמים חיצוניים אל בתי משען, לאנשים שאינם מחוסנים. כל נכנס יידרש להציג בכניסה תו ירוק בתוקף. זו ההזדמנות לשוב ולהזכיר את החובה בעטיית מסכה ובנקיטת צעדי ההגנה החברתיים. אנו מצפים לשיתוף מלא מצד הדיירים והמשפחות למען בריאות כולנו"

מנכ"ל רשת משען עמרי כהן. קרדיט: ניר קידר

 

Exit mobile version