Site icon מקומון רמת גן

להתנהל נכון כלכלית

בשביל לצאת נכון מפשיטת רגל יש צורך בעורך דין לפשיטת רגל. חובות הפכו נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות, הם קורים בגלל התנהלות כלכלית לא נכונה, התחייבויות שלא כובדו ועוד, החוב הינו כמו מאין כדור שלג, ברגע שלא עוצרים אותו הוא ילך ויגדל ויהיה קשה אחר כך לעצור אותו, בשביל לעצור אותו ולהתמודד עם כדור השלג הזה בצורה הנכונה יש צורך לפנות לעו"ד לפשיטת רגל אשר יעזור לכם בכל ההליך הסבוך הזה ולמעשה ינהל לכם את כל ענייני הבירוקרטיה למיניהם. המטרה של עו"ד לפשיטת רגל היא לא להגיע למצב של הוצאה לפועל, העו"ד יעשה זאת באמצעות טכניקות מתוחכמות, תכנית מסודרת ועוד. לשם כך תוכלו לפנות למשרד עורכי הדין של בסט-סולמי ושות' אשר הינו משרד בוטיק שהוקם על ידי עורכי הדין המנוסים יניב בסט וערן סולמי, המשרד של יניב וערן מתמחה במתן שירות יוצא דופן ללקוחות שלהם, תוך רמת תקשורת גבוהה, ניסיון רב בתחום, קשרים עם הגורמים המוסמכים, ואמונה של ניצחון בכל תיק ותיק שלהם.

Credit: Pixabay.com

לצאת מהבור

עורכי דין חדלות פירעון יעזרו לכם בחובות שנקלעתם אליהם, המצב חדלות פירעון אומר או שאדם לא יכול לשלם את חובותיו גם במקרה שהגיע מועד התשלום וגם במקרה אם מדובר בתשלום עתידי או שסכום החובות והתחייבויות של האדם עולה על הנכסים שלו במצב שכזה יש צורך לפנות באופן מיידי לעורך דין חדלות פירעון אשר יסביר לכם את התהליך שתעברו יחדיו ויסביר לכם כיצד אתם יוצאים מהמצב הסבוך אליו נקלעתם עם ראש מורם.

 

לצאת מהחובות

המטרה של כל אדם אשר נכנס לחובות, חדלות פירעון וכו' זה לקבל בסופו של דבר צו הפטר, אשר צו הפטר פוטר את החייב מכל החובות שנצברו לו עד ההפטר. פשיטת רגל הפטר זהו בעצם החלק האחרון והחלק שכל פושט רגל מייחל להגיע אליו, כי זה בעצם אומר שההליך נסגר. בשביל להגיע לרגע המיוחל במהירות האפשרית ובדיוק האפשרי תוכלו לשכור את שירותיהם הנפלאים של משרד עורכי הדין בסט-סולמי אשר הינו משרד בוטיק אשר הוקם על ידי עורכי הדין הנפלאים יניב בסט וערן סולמי, משרדם מתמחה בפשיטת רגל הפטר ויעזרו לעשות זאת במהירות האפשרית עבור כל לקוח ולקוח שלה תוך הכרה של הגורמים ושל החוקים באופן מדויק, בנוסף המשרד מתגאה בניסיון רב שנים, ובליווי אישי וצמוד לכל לקוח ולקוח שלהם, לפרטים נוספים צרו קשר

במספר הטלפון שלנו: 076-5384377 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

Exit mobile version