Site icon מקומון רמת גן

להתנהל נכון בצה"ל

אם במקרה נקלעתם לבעיה מבחינה משפטית בצבא ורוצים להכניס אתכם לכלא או לשפוט אתכם והדבר עלול להשפיע על המשך חייכם אחד הדברים החשובים והראשוניים ביותר שאתם צריכים לעשות זה לשכור את שירותיהם של עורכי דין צבאיים. עורכי דין צבאיים יספקו לכם בהירות במקרה שלכם ויעדכנו אתכם בזכויות שאתם ראויים להם, כמו כן מערכת המשפט הצבאית אינה מערכת פשוטה ועל כן עליכם לדעת איך להתנהל עם מערכת כזאת, בשל כך חשוב להשכיר עורך דין צבאי אשר יודע את החוקים והתקנות השונים בצבא ויידע לטפל בתיק שלכם ולהוציא ממנו את המקסימום ולייצג אתכם בצורה ראויה ומתאימה בשבילכם, לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של עו"ד עדן זינו אשר מתמחה בייצוג אנשים בתחום המשפט הפלילי, דיני תעבורה ודיני צבא. עו"ד עדן זינו תקפיד לעשות עבורכם את הטיפול הטוב ביותר שיש תוך הקפדה על אמינות, חריצות, מקצועיות ועשיית הטוב ביותר עבור כל קליינט שלה כאשר מה שעומד מול עדן זוהי המסירות האינסופית שלה כלפי לקוחותיה.

קרדיט: Freepik

להתנהל נכון במידה וביצעתם עבירה

עורכת דין פלילית תעניק עבורכם את השירות עבור עבירות פליליות מכלל הסוגים, בין אם זה עבירות הנחשבות קטנות לבין עבירות הנחשבות חמורות יותר לפי תקנון העונשים. בכל מצב של עבירה פלילית או חשד לעבירה פלילית יש צורך מיידי בלשכור עורכת דין פלילית אשר תעניק עבורכם ביטחון בתיק שלכם ותנחה אתכם כיצד להתנהל איך לדבר ועם מי לדבר ותבטיח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בתיק הסבוך שלכם.

 

בריחה מצה"ל

עריקות מהצבא מוגדרת כחייל שנעדר בזמן של מעל 21 יום מבסיסו ללא אישור כמובן, עריקות מהצבא נחשבת לעבירה פלילית, כמו היעדרות של עד 21 ימים החייל יקבל את דינו בבסיסו, ועריקות של מעל 75 ימים זוהי תהיה עמידה מול בית דין צבאי, לשם כך חשוב להיוועץ בעורך דין אשר ייצג אתכם במקרה של עריקות מהצבא שכן הדבר יכול להשליך על האזרחות שלכם ולהשפיע על עתידכם לרעה, לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של עו"ד עדן זינו אשר מתמחה בדיני צבא ולה ניסיון עשיר בתחום, עדן הינה מומחית ומקצועית והיא תעשה את המיטב עבור כל חייל שיגיע לקבל את שירותיה תוך הבנה של מצבו ועשיית הטוב ביותר לחיילים מתוך אידאלים גבוהים של הבנה למצבו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 050-7677338 ונשמח לעמוד לשירותכם לכל פנייה בנושא.

Exit mobile version