Site icon מקומון רמת גן

להשקיע במרחב האישי

עיצוב פנים בית פרטי
קרדיט: racheliweiss.com

אחרי שנים של עבודה קשה, הצלחתם לממש את חלומכם ולרכוש בית פרטי, אליו תוכלו להכניס את כל הרצונות שלכם, הצרכים שלכם ולבטא את מי שאתם בסגנון העיצוב. בתים פרטיים הם בתים צמודים קרקע, בעלי שטח רחב ולרוב גם מספר קומות. כך,

שמלאכת עיצוב פנים בית פרטי היא רחבה. בניגוד לבתים קטנים יותר, בבית פרטי יש פרטים רבים יותר הכוללים רהיטים מותאמים לכל חללי הבית הן מבחינת פונקציונאלית והן מבחינת העיצוב, חומרים לתשתית, התאמת פרטי הנוי וחיבור כל האלמנטים הללו לנוחות מקסימלית ולשפה עיצובית משותפת שתבטא את אותם רצונות ותאפשר לדיירי הבית להנות מהמרחב.

רחלי וייס היא מעצבת פנים מקצועית אשר מספקת מעטפת כוללת עבור לקוחותיה בתחום השיפוץ ועיצוב הבית. היא מלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו ומביה עמה אנשי מקצוע ברמה גבוהה אשר יספקו חווית שיפוץ טובה תוך עמידה בזמנים ומחירים נוחים. את השירות מספקת רחלי מתוך שליחות ואהבה לתחום העיצוב.

לצקת חיים למבנה

עיצוב פנים, בין אם בעת שיפוץ דירה או בית ובין אם בעת בנייה חדשה יוצק אל תוך עבודת הבנייה את התוכן, הסגנון, הרגש וגם הנוחות והפונקציונאליות המותאמת לדיירים. ללא עבודת העיצוב, הדירה או הבית הם רק קירות, חלונות ותשתיות ללא אופי ושימוש. התהליך, הנעשה באמצעות אשת מקצוע בתחום עיצוב פנים בתל אביב, משלב בין בחירת צבעים, חומרים וסגנונות לבין התאמה של תכונות, פונקציות ושימושים במרחב.

דירה קטנה, עיצוב גדול

כיום, רכישת דירה עבור זוג צעיר היא דבר לא פשוט לאור המחירים הגבוהים בשוק הנדל"ן.  אך הרצון למרחב פרטי ואישי שבו יחלו את חייהם המשותפים ויקימו משפחה עדיין קיים. לכן, רבים בוחרים לרכוש דירות קטנות יחסית, כך שהם יוכלו לעמוד בתשלומים עליהן, לא להתפשר על החלום והרצון אך גם לאפשר איכות חיים נוחה וטובה. חשוב לדעת כי גם דירה קטנה יכולה להיות מעוצבת, נעימה ואיכותית. עיצוב דירה קטנה למשפחה נעשה באמצעות התאמת הסגנון והתוכניות אל הצרכים של בני המשפחה וכמות הנפשות תוך התחשבות בגודל הדירה. דירות קטנות דורשות פרטי עיצוב שונים שלא יהפכו אותן לקטנות אף יותר וכן שימוש ברהיטים פונקציונאליים ליעילות מרבית והגדלת המרחב.

רחלי וייס היא מעצבת פנים מקצועית אשר פועלת מתוך אהבה לעולם העיצוב ומספקת מעטפת כוללת מתחילת הפרויקט ועד סופו הכוללת ספקים ואנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים, כל זאת על מנת לאפשר ללקוחות ראש שקט בעת השיפוץ. רחלי מספקת שירות בסטנדרט גבוה תוך מתן מחירים נוחים ועמידה בלוחות זמנים.

Exit mobile version