Site icon מקומון רמת גן

להשלים את החוויה – מקציף חלב למכונת הקפה הביתית

תמונה: פוטוליה

ישראלים רבים התרגלו בשנים האחרונות לצריכה יומיומית של קפה אספרסו איכותי, בפרט באמצעות מכונות קפה ביתיות אותן ניתן למצוא כיום בבתים רבים ובמטבחים של מקומות עבודה ומשרדים מכל תחומי הפעילות. כך, עלה בשנים האחרונות הסטנדרט של הישראלי הממוצע בכל הנוגע לצריכה יומיומית של קפה באופן משמעותי, ורובנו כבר איננו מסתפקים בקפה נמס רגיל או בקפה שחור, לפחות לא באופן אקסקלוסיבי. על מנת להשלים את החוויה של צריכת אספרסו משובח בבית או במשרד, ניתן ומומלץ לבחון כמה מהאביזרים הנלווים למכונות האספרסו הביתיות, אביזרים שיכולים לשדרג עוד יותר את החוויה. דוגמה מצוינת לכך היא מקציף חלב, המסייע לנו ללכת צעד אחד נוסף אל עבר הרמה של בתי קפה, בהכנת הקפה הביתי שלנו

 

בריסטה ביתי – להכין קפה הפוך בבית או במשרד

הרבה לפני שניתן היה למצוא מכונות אספרסו ביתיות בבתים ומקומות עבודה רבים בארץ, הכרנו את קפה האספרסו על שלל סוגיו השונים מבתי קפה ומסעדות – במקומות אלו אנו נהנים מהאפשרות לרכוש סוגים שונים של קפה המבוסס על אספרסו, דוגמת קפה הפוך, מקיאטו, קפוצ'ינו וכיוצ"ב. אך מכונת אספרסו ביתית בסיסית, ללא אביזרים נלווים נוספים, אינה יכולה לשחזר את כל סוגי הקפה הללו. בפרט, סוגים המכילים חלב מוקצף, דוגמת קפה הפוך או קפוצ'ינו, אינם ניתנים להכנה באמצעות מכונה ביתית בלבד. לשם כך נדרש גם מקציף חלב, אשר יאפשר לנו לחמם ולהקציף את החלב הנדרש לצורך הכנת קפה הפוך וכו'.

כיום ניתן לרכוש בעלות נמוכה ומשתלמת ביותר מקציף חלב ביתי, המיועד למכונת אספרסו ביתית. קיימים כמובן סוגים שונים של מקציפי חלב, הנבדלים ביניהם במספר תכונות: גודל וקיבולת, סוג ההפעלה, סוג ההקפצה ועוד. עם זאת, העיקרון הבסיסי בכולם זהה – מדובר במכשיר קטן וקומפקטי יחסית (אשר לא יתפוס לכם יותר מדי מקום נוסף בשיש של המטבח ובמקרים רבים אף יתלבש על מכונת הקפה עצמה), המאפשר לחמם ולהקציף חלב בקלות ובמהירות, וכך ליצור את הקפה ההפוך שאתם כל כך אוהבים מבית הקפה, מדי בוקר במטבח הבית שלכם או בכל רגע נתון במקום העבודה.

 

האם נדרש ידע מיוחד על מנת להפעיל מקציף חלב ביתי?

מה בנוגע לידע טכני מיוחד בנוגע להקצפת חלב? האם הוא נדרש על מנת לתפעל מקציף חלב ביתי? בגדול, התשובה היא – לא. אמנם בבתי קפה ומסעדות ידועים הבריסטות (אנשי המקצוע המתמחים בהכנת קפה) בטכניקות ההקצפה השונות ובכך שמדובר בתורה של ממש, אך האמת היא כי ניתן להקציף חלב בקלות, במהירות ובלי ללמוד את הנושא בצורה מעמיקה, כאשר מדובר במקציף חלב ביתי. זהו כאמור מכשיר המיועד לאנשים פרטיים, לא אנשי מקצוע מעולם הכנת הקפה, וככזה הוא עושה עבורנו את העבודה של הבריסטה.

בקיצור – שדרוג הקפה הביתי שלכם והפיכתו לקפה הפוך או קפוצ'ינו נמצאת ממש מעבר לפינה ואינה מצריכה מכם יותר מדי. כל שנדרש הוא לרכוש מקציף חלב פשוט, לשימוש ביתי.

להזמנה אונליין ממגוון מוצרי קפה איכותיים הכנסו לחנות קפה בכתובת https://www.vero-cafe.co.il/

 

Exit mobile version