Site icon מקומון רמת גן

להצליח בחיים באמצעות השקעות אלטרנטיביות

אחת הטעויות הנפוצות ביותר הינה לחשוב כי השקעות אלטרנטיביות הן השקעות בשוק ההון וזה כלל אינו נכון. אם כן, השקעות אלה הינן השקעות אשר אינן קשורות לשוק ההון והסוחר בהן צריך לבוא עם מוכנות להשקעה בסכום גבוה. כמו כן חשוב לציין כי לצד זאת, המשקיע יכול בהחלט להרוויח את התשואה המרשימה ביותר שאחרי הכול, אין רווח מכובד ללא סיכון מכובד. למי זה מתאים וכדאי לסחור בהשקעות אלו? כל המידע במאמר שלפניכם.

מה הכדאיות של השקעות אלטרנטיביות

כפי שהבנתם, אתם משקיעים את הסכום הגבוה, אבל יודעים כי התשואה אף היא תהיה מכובדת לא פחות. בית השקעות כזה או אחר מזמן הגדיר השקעות אלטרנטיביות להשקעה שהיא מילה כוללנית לכמה וכמה אפיקי השקעה, מאידך, כאשר מדברים על השקעות מהסוג הזה, הכף תכריע בעיקר על השקעות שמקורן בנדל"ן משום שהן מעידות על השקעה עם פוטנציאל גדול במיוחד.

צילום: shutterstock

אחת הדוגמאות אודות השקעות אלטרנטיביות המתייחסות לנדל"ן יידרשו מכם לבדוק כמה דברים כגון ערך הנכס, ביקוש השכירות לנכסים שכנים, אחוזי אכלוס, הוצאות נלוות  ועוד. כמו כן, בכדי להבין כי השקעה זו אכן משתלמת יידרש מכם לבדוק בו זמנית את ענייני המיסוי ביחס להשקעה. לצד הנדל"ן השקעות אלטרנטיביות יכללו בתוכן גם סחורות שונות, מתכות, פורקס ועוד.

בהשקעות מסוג זה חשוב לומר כי אין מדובר במה שמשקיעים אלא בדרך ההשקעה – כאמור אופן ההשקעה. החלטתם להשקיע באגרות חוב? השתדלו לנקוט באמצעים הנכונים (בדיקת הפסד רווח) בכדי שהשקעה זו אכן תחשב אלטרנטיבית.

האם השקעה זו מתאימה לאנשים סולידיים?

כאשר מדברים על השקעות אלטרנטיביות אין מדברים על משקיעים סולידיים מכיוון שמדובר כאן בסיכון סכום גבוה מהרגיל. כפי שהבנתם, בכדי להשיג רווח גבוה יידרש מכם להשקיע סכום גבוה. כמו כן, אם הנכם מחשיבים את עצמכם סולידיים לבטח תפנו לאפיקי השקעות אחרים אבל אל תתפלאו אם התשואה שתקבלו תהיה נמוכה מהרגיל. אז הרבה לפני הליך ההשקעה יש לבחון את הסיכון ובו זמנית את התשואה הצפויה ורק לאחר מכן להשקיע בהתאם.

Exit mobile version