Site icon מקומון רמת גן

להפתיע כל אדם

אחת הדרכים היצירתיות והמדהימות להפתיע כל אדם ובעצם לשמח אותו זה באמצעות הקלטת שיר. בין אם יש לכם אירוע חתונה, בר מצווה, או שאתם פשוט חולמים להיות זמרים הדרך לעשות זאת זה באמצעות הקלטת שיר. בהקלטת שיר נכנס לאולפן אשר יהיה איכותי ומקצועי וידע לתדרך אותנו כיצד לשיר ואיך לשיר. כמו כן חשוב שהיה באולפן ההקלטות ציוד איכותי אשר ישמיע את השיר בסאונד גבוה ובצורה טובה, כמו כן לא רק האיכות של האולפן חשובה אלא גם הצוות המקצועי של האולפן שכן חייב שיהיה באולפן אנשים אשר מבינים במוסיקה ואשר יודעים כיצד להכווין נכון את הזמר או הזמרים. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנהדרים של ZANG אולפן הקלטות והפקות, מוש שי הינו המייסד של האולפן וטכנאי ראשי, מוש הינו בוגר לימודי MA בהנדסת אודיו ומדיה יצירתית ב SAE לונדון ולימודי מוסיקה עכשווית בקונסרבטוריון NRC שבאוסטרליה. מבין הפרויקטים הרבים של החברה ישנם שמות מוכרים והרכבים חזקים כמו: ברי סחרוף, עידן רייכל, קרולינה, שי צברי ועוד. במקום ידאגו עבורכם לשירות חם ויחס אישי תוך עשיית העבודה המדויקת ביותר.

קרדיט:

למנף את העסק שלנו

כל עסק יודע שבשביל שהוא יצליח בצורה טובה וחכמה וירוויח כמו שהוא רוצה הוא צריך לדאוג למינוף של העסק ובעצם לשיווקו, אחת הדרכים היותר טובות לעשות כן זה באמצעות סרטון תדמית לעסק. סרטון תדמית לעסק חשוב מאין כמותו לעסק שכן, בעולם של היום שהכול רץ באינטרנט ובמדיה יש צורך בסרטון איכותי אשר ימנף את העסק שלנו ויציג בקצרה את אופי העסק בצורה הטובה ביותר והאיכותית ביותר, לשם כך נצטרך לשכור את שירותיה של חברה מומחית בתחום אשר תדע לעשות סרטון תדמית לעסק ברמה הגבוהה ביותר והאיכותית ביותר, על מנת שהעסק שלנו יראה בצורה הטובה ביותר.

 

לרגש במוסיקה

מוסיקה הינה דבר מרגש ומאחד שכן אחת הדרכים להפתיע את בן זוגכם או בחתונה או כל אירוע כזה או אחר זה באמצעות שיר במתנה. שיר במתנה זהו בעצם מוצר ייחודי אשר מפיקים אותו באופן אישי עבור הלקוח. בחירת השיר מתבצעת על ידי הלקוח, כמו כן יש להגיע לאולפן הקלטות מקצועי אשר יכווין אותנו באופן מדויק כיצד לשיר ואיך וכן גם שציוד ההגברה שלו יהיה ברמה הגבוהה ביותר. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנפלאים של אולפן ההקלטות והפקות ZANG המייסד של ZANG הינו מוש שי אשר עבד עם מיטב האמנים בארץ ולו יש ניסיון עשיר בתחום. באולפן ידאגו עבורכם לציוד החדיש ביותר והאיכותי ביותר תוך יחס חם ואדיבות מדהימה. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-5700796 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

Exit mobile version