Site icon מקומון רמת גן

להיות כלה: נוחות בעדיפות ראשונה

מהיום בו אנו יודעות שאנחנו עומדות להתחתן, הדבר החשוב לנו ביותר העומד לנגד עינינו היא שמלת החתונה שלנו, מה יהיה העיצוב שלה, מאיזה סוג בד, ומי יעצב לנו אותה. אך  אחד הדברים החשובים ביותר בערב זה, ולא פחות חשוב משמלת הכלה, היא הנעל אותה ננעל לאורך כל הערב החשוב, הארוך והמיוחד שלנו.

עמידה על הרגליים לאורך יום שלם הכולל הלבשה ואיפור, צילומים, ואת ערב החתונה, דורשת מאתנו להקדיש מחשבה רבה לנעל אותה ננעל ביום זה. קיים מגוון גדול של נעלי כלה, שלל עיצובים, צבעים, עם עקב גבוה, עקב נמוך, ללא עקב כלל, נעל סגורה, נעל פתוחה, סנדלים, הכול בשלל דוגמאות לבחירתנו. במרבית המקרים משאירים את בחירת הנעל לאחר שבחרנו את השמלה, על מנת להתאים את הגבהים ולוודא שאכן הנעל מתאימה לנו ללוק הכללי.

אולי זה קלישאתי – אבל את הכי יפה כשנוח לך. צילום: מדליין יורייב
כיצד נבחר נעל נוחה

נוחות לא פחות חשובה מיופי. הדבר הראשון שמושך את עינינו בבואנו לבחור את הנעל שלנו ביום החתונה, הוא היופי. נעלי כלה צריך לאהוב, וחשוב מאוד לזכור כי הנעליים צריכות לשרת את הכלה לאורך כל היום, ולכן עלייך לבחור בצורה נכונה את הנעל המושלמת עבורך. נהוג לחשוב כי נעל אורתופדית היא פחות יפה, דבר שאינו נכון כלל ותלוי מאוד מהיכן נקנה את הנעל.

בחברת נעלי ארו, תוכלו למצוא מגוון רחב של נעליים העומדות בדרישות אלו, כשמילות המפתח בעסק הקיים כבר ארבעה דורות היא אופנתיות לצד נוחות. נעלי הכלה של החברה המיוצרות עבורה ה באיטליה בירת ההנעלה האופנתית, מעוצבות בצורה כזו שהן מעניקות תמיכה לכף הרגל ובכך בעצם מתאפשרת הנוחות הנדרשת לכלה לאורך יום שלם הכולל עמידה, הליכה וריקודים ללא כאבים או יבלות. הנעליים כוללות רפידות שהן הן פטנט בלעדי של חברת ארו, כאשר פטנט זה לא נמצא בשום חנות אחרת.

צילום: טרג'ה סולי
אין צורך להתפשר על יופי ונוחות

בבואנו לבחור את הנעל שתשרת אותנו ביום החשוב ביותר בחיינו, אין לנו שום צורך להתפשר על יופי ובוודאי שלא על נוחות. בעיצובים המיוחדים של ארו תוכלו למצוא מגוון רחב של נעליים בעיצובים עוצרי נשימה, בגבהים שונים לדוגמת עקבי 3 ס"מ, 5- 8 ס"מ, ונעליים עם עקב של עד 12 ס"מ. בתוך מגוון העיצובים תוכלו למצוא נעלי וינטאג', שפיץ, סנדלים בשילוב אבני חן ובשלל צבעים כפנינה, כסף, לבן, פודרה, זהב, שחור וניוד. מומלץ לא לחכות לרגע האחרון בכל נושא בחירת עלי כלה.

ארו – חנות הדגל, דיזנגוף 118, תל אביב 073-7798884

Exit mobile version