Site icon מקומון רמת גן

להוציא מהנייד שלנו יותר באמצעות מיקרופון לסמארטפון

בשיתוף טרטל ציוד הגברה

המכשיר הנייד שלנו, מה שמכונה בימים אלו "סמארטפון", הפך בעשור האחרון למכשיר רב שימושים ופעלים, אביזר חובה צמוד ויומיומי עבור מיליארדי אנשים מכל רחבי העולם. באמצעות הסמארטפון אנחנו לא רק מוציאים ומקבלים שיחות והודעות למיניהן, אלא גם מריצים אינספור אפליקציות שונות שממלאות פונקציות ופעולות שונות ומורכבות. בין שלל היישומים הללו הזמינים עבורנו בנייד, רבים מהם מצריכים שימוש במיקרופון של המכשיר, בין אם על מנת להקליט דברים מסוימים ובין אם על מנת לתקשר עם אנשים או עם יישומים מסוימים באופן ווקאלי. מיקרופון לסמארטפון יכול לשדרג בהקשר זה את אופן השימוש במכשיר ולפתוח בפנינו עולם שלם של אפשרויות

מיקרופון לסמארטפון – שימושים אפשריים

שימוש במיקרופון חיצוני מיוחד עבור הסמארטפון יכול כאמור לפתוח בפנינו עולם חדש של אפשרויות שימוש בנייד שלנו, ושימוש ביישומים נוספים שניתן להריץ באמצעות מכשיר זה, אך עד עתה לא ממש היו רלבנטיים עבורנו.

כמובן שהשימוש הראשון והמתבקש ביותר במיקרופון לסמארטפון הוא הקלטת סאונד, דוגמת הקלטה של שיר, פודקאסט, הרצאה, פגישה, שיחה זו או אחרת וכיוצ"ב. למשל – סטדנטים המעוניינים להקליט את השיעור או ההרצאה בהם הם יושבים על מנת להקשיב להקלטה בנחת לאחר מכן, יעשו טוב אם יצטיידו במיקרופון לסמארטפון. כך ניתן לקבל הקלטה ברמת איכות גבוהה ולהבין כל מילה שהמרצה אמר, ואפילו את השאלות ששאלו מהקהל. דוגמה נוספת היא כאמור הקלטה של פודקאסט או אפילו מוזיקה, בצורה המקצועית ביותר שאפשר תוך שימוש בטלפון נייד. מאחר וניתן לחבר לסמארטפון מגוון מיקרופונים מקצועיים ואיכותיים יחסית, ניתן להגיע למצב בו הנייד משמש כמכשיר הקלטה איכותי לכל דבר ועניין, כזה המספק מענה טוב למגוון רחב של שימושים.

pixabay

למה חשוב לשים לב בעת קניית מיקרופון לסמארטפון?

מהן הנקודות שכדאי וחשוב לקחת בחשבון ולשים אליהן לב בעת שמחפשים לקנות מיקרופון לסמארטפון. ובכן, בתור התחלה חשוב לוודא כי המיקרופון שקונים אכן מותאם לסמארטפון ומיועד להתחבר למכשירים אלו. אין מה לקנות מיקרופון אשר אינו ייעודי עבור סמארטפון (בין שאר שימושיו) ולאחר מכן להיאבק עם אופן החיבור שלו למכשיר (דוגמת חיפשו אחר מתאמים מיוחדים וכיוצ"ב). במקום זאת וודאו פשוט לפני שקנייה כי זהו אכן מיקרופון המיועד להתחבר גם לסמארטפון, וכזה המתאים ספציפית לסמארטפון שלכם. זו יכולה להיות נקודה מעט "טריקית", מכיוון שמכשירים ודגמים שונים של סמארטפונים פועלים בצורה טובה יותר או פחות עם יישומים חיצוניים שונים, כך שכדאי לוודא זאת מבעוד מועד. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא לחפש ברשת אחר מידע אודות אתו מיקרופון ספציפי, ודגמי הסמארטפון עימם הוא עובד בצורה טובה.

בנוסף, חשוב להתייעץ בנוגע לסוג המיקרופון לסמארטפון הספציפי המתאים ביותר עבורכם,בהתאם לאופן השימוש הצפוי באותו מיקרופון. לא כל מיקרופון מתאים לכל שימוש, וייתכן בהחלט כי גם עבור אותו דגם ספציפי של סמארטפון יתאימו מיקרופונים שונים עבור שימושים שונים.

Exit mobile version