Site icon מקומון רמת גן

להאיר את מקום העבודה

אחד הדברים החשובים ביותר בכל משרד ואשר משדרג באופן מדהים את המשרד שלכם ובעצם משפיע על ערנות זוהי תאורה למשרדים. רוב המשרדים משתמשים באור טבעי שכן האור הטבעי מספק מענה מושלם ופיזור אחיד של האור ולמעשה מעניק תחושה טובה אך האור הטבעי איננו תקף לכל שעות היום ועל כן יש צורך בתאורה חשמלית מתאימה. בבחירת תאורה למשרדים אנו נתחשב במספר דברים חשובים, נבין איך אנחנו רוצים את עיצוב התאורה שלנו, שכן אנו רוצים שעיצוב התאורה יתאים למשרד וישדר משהו מסוים, הפרמטר השני זה בחירת תאורה שלא תעייף את העובדים וכן לא תגרום להם לאמץ את העיניים שלהם. הדבר השלישי הינו חיסכון בחשמל, נבחר תאורה למשרדים אשר גופי התאורה יחסכו לנו שימוש בחשמל ולמעשה יצמצמו את ההוצאות שלנו בתחום הזה. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של חברת סתיו לד בע"מ אשר הינה מרכז ייבוא ושיווק של מגוון מוצרים ופתרונות בעיקר בתאורת ה- LED , החברה נותנת את שירותיה לשוק הכללי והפרטי. לחברה ניסיון עשיר בתחום, אכפתיות כלפי לקוחותיה, מוצרים איכותיים, ומחירים משתלמים.

קרדיט: סתיו לד

להדליק ללא תשלום

אחת הדרכים המצוינות לחסוך בעלויות ולמעשה לשדרג את הגינה שלנו זה באמצעות תאורה סולארית. תאורה סולארית מתבצעת באמצעות קרני השמש אשר טוענים את המנורות השונות, ואז בלילה המנורות מתחילות להידלק באופן אוטומטי, כמו כן התאורה הינה עמידה במזגי האוויר השונים. נוסף על כך גופי תאורה סולארית הינם יפים במיוחד, איכותיים, המנורות שלהן איכותיות, צבעוניות וכן גם החומר ממנו עשוי זה אלומיניום אשר הינו חומר עמיד וחזק.

 

במקרה של הפסקת חשמל

תאורת חירום היא אחד הדברים החשובים ביותר שיהיו בכל מקום עבודה, בית וכן כל מקום אשר מותקת בו מערכת חשמל, שכן תאורת חירום מאפשרת תאורה במצבי חירום. כמו כן תאורת חירום תעניק לכם שקט וביטחון שכן כך תדעו שבמידה ויש הפסקת חשמל בעסק שלכם או בכל מקום תדעו שיש מקור חשמל אשר יספק לכם אור חזק ועוצמתי לרגעים האלה. בנוסף ישנם מספר אמצעים לתאורת חירום כמו למשל: תאורה לשילוט והכוונה, פרוז'קטורים, פנסים חזקים ועוד, כמו כן המערכות לתאורת חירום יעבדו באופן אוטומטי במקום אשר יותקנו ולמעשה יקנו לכם את השקט שאתם מחפשים. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של חברת סתיו לד בע"מ אשר מתמחה בענייני תאורה ובעיקר בתאורת LED לחברה ניסיון עשיר בשוק, היא משווקת גופי תאורה איכותיים במגוון סוגים, וכן לקוחותיה מדווחים על הוזלה משמעותית בחשבונות החשמל עקב גופי התאורה המשתלמים שהיא מציעה. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-7432780 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה בנושא.

Exit mobile version