Site icon מקומון רמת גן

לדאוג לפה שלנו בצורה טובה ואיכותית

טיפול איכותי מחייב צוות מקצועי ומיומן

ברפואת שיניים, מסיבות היסטוריות, רוב הרופאים המטפלים הינם רופאי שיניים כלליים, ולא מומחים בתחום ספציפי. כיום, בישראל רק 11% מרופאי השיניים סיימו מסלול התמחות והוסמכו על ידי משרד הבריאות כמומחים. אמנם, כל רופא שיניים רשאי לבצע כמעט כל טיפול בתחום (פרט לטיפולים בהרדמה כללית המחייבים, על פי חוק, הכשרה נוספת, בחינות ורישיון), אך בדיוק כפי שברפואה כללית יש מומחה לרפואת ילדים, מומחה לרפואת נשים, מומחה לכירורגיה ועוד, כך גם ברפואת שיניים. ברפואת שיניים בישראל היום ישנן 9 התמחויות שונות המוכרות בחוק, לדוגמא: התמחות בכירורגיה, פה ולסת, התמחות ברפואת חניכיים, התמחות ברפואת הפה, התמחות בטיפולי שורש.

במרפאות מדארט, השתלים מבוצעים רק על ידי מומחה בכירורגיה. כך גם טיפולי השורש, ניתוחי החניכיים וטיפולי השיניים בהרדמה כללית מבוצעים על ידי מומחים מתאימים, יחד עם צוות הרדמה מקצועי, הכולל מרדים מומחה וצוות התאוששות.

ההתמחות והתמצקעות של הצוות המטפל, מבטיחה למטופל אבחון מדוייק וטיפול מקצועי ובטוח.

קרדיט CANVA

להפחית את הלחץ בהליך הרפואי

טיפול שיניים אינו מותרות, זהו טיפול רפואי הכרחי שכל אחד / אחת מאיתנו צריכים. אין זה טיפול אלקטיבי, טיפול מתוך בחירה, אלא טיפול חיוני, שאם נדחה אותו ונמנע ממנו רק ילך ויחמיר, יתפתח ויחריף והצורך הטיפולי והיקף הטיפול רק יגדלו לאורך הזמן שנזניח טיפול.

טיפול שיניים אינו כואב! יש לרפואת השיניים המודרנית מגוון כלים וטכנולוגיות המאפשרות טיפול נטול כאב. אך לאמיתו של דבר עדיין 49% מהאוכלוסיה מדווחת על פחד מרופא שיניים וחרדה דנטלית. כ-6-9% מהאוכלוסיה בעולם המערבי מתקשה להתגבר על פוביה זו, ולכן נמנעת מטיפולי שיניים. הפתרון לאנשים אלו הם טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. הרדמה כללית מאפשר בעצם "לדלג" על החרדה הדנטלית. לטיפולי שיניים אלו יש מגוון יתרונות נוספים אצל מטופלים חרדתיים והם :

לצורך אבחון ראשוני ניתן לפנות אלינו למרפאת השיניים מדארט, אשר הוקמה לפני מעל 30 שנים. מרפאתנו מונה שלושה סניפים ברחבי ישראל, והינה מהחלוצות בתחום טיפולי השיניים בהרדמה כללית מחוץ לבתי החולים הציבוריים. אנו במרפאתנו מבוצעים מגוון רחב של טיפולי שיניים, בין אם זה הלבנות, ציפוי שיניים חרסינה, טיפולי חניכיים, יישור שיניים, אסתטיקה, השתלות שיניים ועוד. כל טיפול ניתן לבצע באופן רגיל, עם גז צחוק או בהרדמה כללית, לפי הצורך. בנוסף לכך הצוות הרפואי שלנו ידאג עבורכם ליחס חם ואישי וכמובן לטיפולים ברמה הגבוהה ביותר.

טיפול תומך מפחית חרדה

כאשר אנו עוסקים בטיפולי שיניים כלליים, טיפולי הרדמה, יישור, אסתטיקה וכל טיפול אחר, ניתן כאמור להשתמש בטיפול שיניים בגז צחוק. מדובר בשיטה יעילה, נפוצה ובטוחה המתאימה למקרי חרדה ופחד דנטלי כגון: גיל מטופל צעיר, חרדה קלה, נטייה להקאה, פחד מזריקות ועוד. השימוש בגז זה מתאים לכל אחד, לרבות ילדים ומבוגרים. מדובר בחומר בטוח לחלוטין, אשר אינו מצריך התאוששות ממושכת לאחר השימוש בו במהלך הטיפול. במרפאת מדארט מכשור מתקדם וחדשני לגז צחוק, בעל מערכת בקרה פנימית.

ליהנות מחיוך מושלם ויפה

דרך נהדרת לקבל את החיוך שתמיד רציתם וליהנות למעשה משיניים יפות ואסתטיות היא באמצעות  ציפוי שיניים חרסינה. טיפול זה הינו בעל מגוון יתרונות לשיניים שלכם והם:

המרפאה שלנו הוקמה לפני יותר מ30 שנה, ומונה כיום צוות רפואי מיומן ומקצועי של 17 רופאי שיניים, מומחים ברפואת הפה, כירורגיית פה ולסת מחלות חניכיים וטיפולי שורש, רופא עם תואר כפול ברפואה וברפואת שיניים, 7 שינניות, סייעות וצוות מנהלי תומך. כל הצוות עומד לרשותכם , לפי הצורך ויעניק לכם שירותים דנטליים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים וקביעת תורים צרו קשר במספר הטלפון: 1599-50-1599 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version