Site icon מקומון רמת גן

לבנות אתר שמושך לקוחות – זה עסק למקצוענים

צילום: Pixabay

מי יכול לבנות אתר עבור העסק שלכם ובאמת לגרום לו להרוויח יותר

אין בעל עסק היום שאיננו מבין, שהקמת אתר עסקי היא כבר סוג של חובה בימינו – במיוחד לאור העובדה שהאינטרנט הוא זירת המסחר הגדולה ביותר בעולם. עם זאת, על מנת לבנות אתר שבאמת יעשה את תפקידו ויהווה כלי שיווק – ואולי אפילו מכירה, בהנחה שמשלבים בתוכו גם חנות וירטואלית – חשוב להיעזר במומחים לעניין זה. בוני אתרים הם אנשי מקצוע לכל דבר והם, ממש כמו בנאים בעולם הפיזי, אלה שיוצקים את היסודות של האתרים אשר עולים לרשת ולעיתים גם מסייעים לתחזק אותם ולשפר, כאשר הדבר נדרש.

הכירו את בעל המקצוע שיוכל לבנות אתר עסקי עבורכם

המלאכה של בניית אתרים מופקדת בידי אנשים שלמדו את התחום הזה ומכירים לעומק את הכלים השונים שיש להשתמש בהם, בכדי להקים אתר. על מנת לבנות אתר עבור העסק שלכם, כזה שישמש כ"חלון ראווה" לחנות פיזית, או יכיל בתוכו חנות מקוונת ואולי שניהם במקביל, דרוש ידע נרחב. התחומים שעל בונה האתרים שלכם להיות בקיא בהם, נעים בין יכולת תכנות, דרך עיצוב ויצירתיות ועד לתפעול תקלות שונות ומשונות, או שדרוגים שתרצו להכניס באתרכם. היכרות ויחסי אנוש טובים, הם חלק בלתי נפרד מהיחסים המקצועיים בין בעל עסק מצליח לבין בונה האתר שלו.  היכולת לתקשר זה עם זה, לבצע סיעור מוחות שיוביל ליצירת אתר מוצלח, היא חשובה ולכן הקפידו לבחור באדם ש"נמצא אתכם באותו ראש" ושאתם חשים שאתם יכולים לעבוד עמו בצורה נעימה.

מה יגרום ללקוחות שלכם לרצות להיכנס לאתר?

נסו לדמיין את הרגע שבו אתם נכנסים לחנות מסוימת, למשל חנות נעליים או פארם, בפעם הראשונה – ואת הרושם הראשוני שהיא משאירה אצלכם. כזה הוא בדיוק דף הבית של אתר עסקי. זוהי החזית של העסק שלכם בעולם הווירטואלי ולכן לדף הבית ישנה חשיבות מיוחדת במינה. העיצוב של האתר ונוחות הגלישה שבו, גם הם מהווים גורם בעל ערך ברצון של גולשים לשהות זמן נוסף באתר מסוים, אבל דף הבית נמצא בראש סולם העדיפויות שלכם ושל בונה האתר. הקפדה על ניסוח מדויק של הקטגוריות השונות, בהירות המידע ומתן התחושה כי מציאת אינפורמציה באתר תהיה קלה – כל אלו מעודדים גולשים להעמיק את ההיכרות עם האתר. זוהי הדרך הנכונה לכבוש את ליבם של הגולשים, שהם גם לקוחות פוטנציאליים ולהניע אותם לפעולה – משמע לצרוך את השירות או לקנות את הסחורה שאתם מציעים.

איך מונעים מלקוחות לנטוש את האתר לטובת המתחרים?

חווית גלישה טובה הוכחה כגורם המשמעותי ביותר, במניעת נטישה של גולשים לעבר אתר של עסק מתחרה. צרו "מסלול" עבור הגולש ותנו לו להרגיש שהמסלול הזה הוא חלק: בדקו האם והיכן האתר נתקע, שימו דגש על טקסטים מנחים לאורך כל הדרך – משלב הבחירה של המוצרים ועד לתשלום. כאשר הגולש ירגיש שהוא נמצא בידיים בטוחות, אפילו מחירים גבוהים מהממוצע לא ילחיצו אותו והוא, ברוב המקרים, יתחיל ואף יסיים את המסלול שהתוויתם עבורו ויהפוך ללקוח משלם.

Exit mobile version