Site icon מקומון רמת גן

לא קונים רכב מבלי לעשות ביטוח מקיף

רכב חדש זו תמיד התרגשות ושמחה. עוד מעט אתם עומדים להיפטר מהרכב הישן והמקרטע שלכם ולהתחדש ברכב חדיש שנוסע במהירות על הכביש (תוך שמירה על הכללים, כמובן). אבל לפני שאתם מקבלים את המפתחות לרכב, ישנו דבר אחד שאתם צריכים לדאוג לו והוא הביטוח שלו. אחרי הכול, ברגע שאתם יוצאים עם הרכב מהמוסך, כל תקלה או פגיעה עלולה לעלות לכם ביוקר. מוטב להיות בטוחים ומכוסים מפני כל פגיעה.

אילו סוגי ביטוחים קיימים ומהו ביטוח מקיף?

לפני שרוכשים ביטוח לרכב, יש צורך להביא בחשבון את קיומם של הביטוחים השונים. אחד הבולטים שבהם הוא ביטוח חובה, שכשמו כן הוא – ביטוח שכל בעל רכב צריך לרכוש. ביטוח זה מגן על בעל הרכב מפני הוצאות של תאונות שבהן מעורב אדם אחר. קיים גם ביטוח צד ג', שיכול להיות גם חלק מביטוח מקיף. ביטוח זה מעניק כיסוי עבור נזקים לרכוש צד ג' בעקבות תאונה. ביטוח מקיף הוא ביטוח המעניק כיסוי מפני נזקים שעלולים להיגרם לרכב כמו שריפה או שיטפון, וכו מפני גניבה או תאונה. כאמור, הביטוח המקיף יכול לכלול כבר ביטוח צד ג', כך שלא יהיה צורך לרכוש אותו בנפרד.

לדעת מה כולל הביטוח המקיף שלכם

כשאתם רוכשים ביטוח מקיף לרכב, חשוב לדעת מה הוא כולל בדיוק. האם הוא מכסה את הרכב שלכם בפני רעידת אדמה? או אולי רק בפני נזק שנגרם לבני אדם? זוהי רשימה של מאפיינים שכדאי שתהיה חלק מן הביטוח המקיף שלכם:

צילום: פיקסביי

אצל מי אתם עושים את הביטוח המקיף?

לאחר שהבנו את חשיבותו של הביטוח המקיף ואת הסעיפים שרצוי שיכלול כדי למנוע מכם כמה שיותר הוצאות במקרה של גרימת נזק לרכב, חשוב לרכוש את הביטוח המקיף בחברת ביטוח טובה ומקצועית. כדאי שזו תהיה חברה מוכרת המציעה לכם מחירים אטרקטיביים משתלמים. ואם כבר מדברים על מחירים, כדאי לבצע השוואה ולבדוק מי מציע לכם את ההצעה הטובה ביותר. האתר Wobi מאפשר לכם לעשות זאת. מדובר באתר נגיש וידידותי למשתמש שמאפשר לכם לקבל הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת ולבצע תשלום באופן מאובטח ומהיר מבלי לצאת מהבית. אז אם הזמנתם את הרכב החדש שלכם, היכנסו עכשיו ל-Wobi ורכשו את הביטוח המשתלם לכם.

Exit mobile version