Site icon מקומון רמת גן

לאחר שנים של הזנחה: נחנך בית הכנסת המחודש בבי"ס מורשת משה

לאחר שנים של הזנחה, בית הכנסת בבית הספר 'מורשת משה', עבר שיפוץ ושדרוג מקיף ולרגל חג החנוכה נחנך ברוב עם. כרמל שאמה הכהן: "תלמידי בית הספר וכלל התושבים המתפללים יוכלו כעת ליהנות ממתקן חדיש ולהתפלל בהיכל מרווח ששופץ לחלוטין מן היסוד"

השבוע נחנך מחדש בית הכנסת בבית הספר מורשת משה, לאחר ששופץ בחודשים האחרונים לחלוטין מהיסוד. השיפוץ כלל ריצוף מחדש של בית הכנסת, תיקוני טיח, הצבת מזגנים חדשים, רכישת כסאות וספסלים מרופדים ועוד. הרעיון לשיפוץ בית הכנסת, קרם עור וגידים לאחר סיור משותף שנערך על ידי ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן וסגנו, עו"ד מנחם דוד.

לאחר שהתבצע הסיור של רה"ע וסגנו, הוחלט להורות מידית על שיפוץ בית הכנסת שהיה במצב מוזנח וזאת על מנת להכשיר את בית הכנסת כהיכל תפילה ראוי, בו יוכלו תלמידים ותלמידות בית הספר להתפלל כראוי ובאופן מכובד.

צילום: דוברות עיריית רמת-גן.

"בסיור שקיימתי עם ראש העיר, נדהמנו ממצבו המוזנח של בית הכנסת. מיד לאחר הסיור, ראש העיר הורה לגורמים האחראים לפעול בכדי שהמקום אכן ישמש כבית כנסת ראוי. אני שמח שכעת לאחר שבית הכנסת בביה"ס שופץ מהיסוד לחלוטין, התלמידים יוכלו להתפלל במקום ראוי המכבד את קדושת המקום". סיפר סגן ראש העיר ומחזיק התיק לתרבות תורנית ומורשת ישראל, עו"ד מנחם דוד

בית הספר חמ"ד תורני 'מורשת משה' הוא בית חינוך ממלכתי-דתי הפועל למען טיפוח מצוינות בתחום הלימודי, תוך התייחסות מתמדת לערכים ולהבניית אישיותם של התלמידים. מטרת בית הספר היא  לטפח את התלמידים שומרי המצוות, תוך הקניית כלים לתלמידים שיאפשרו להם להיות אזרחים פעילים ומעורבים בכל תחומי הידע, העשייה והחברה, שילוב אמיתי של תורה ומדע.

צילום: דוברות עיריית רמת-גן.
Exit mobile version