Site icon מקומון רמת גן

כתיבת עבודה אקדמית ברגע האחרון – איך עושים את זה מהר?

credit: canva.com

אם מועד ההגשה כבר קרוב ואתם עדיין לא ניסחתם את שאלת המחקר או התחלתם לאסוף חומר, זה הזמן לעצור ולהתחיל לחשב את המסלול מחדש. עליכם להחליט האם תכתבו בעצמכם את העבודה או שתתקשרו אל דוקטור גרייד ותזמינו עבודה אקדמית מקצועית ומקורית. כתיבת עבודה אקדמית דורשת זמן ואתם צריכים לוודא שהזמן הרב שתקדישו לעבודה לא יבוא על חשבון הציונים שלכם במבחנים. ציון עובר בעבודת סמינריון הוא 65 כאשר הציון שתקבלו משפיע על הממוצע הכללי בתואר.

איך כותבים עבודה אקדמית מהר?

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לקחת אוויר ולנסות להירגע. הלחץ משבש את תהליכי החשיבה שלכם והופך אתכם הרבה פחות יעילים. ההמלצה היא שלא לדחות לרגע האחרון כתיבת סמינריון או כל עבודה אחרת, אבל אתם לא הסטודנטים הראשונים שזה קורה להם ובטח שלא האחרונים. כתיבה מהירה דורשת בחירת נושא ממוקד עם מקורות רבים וניסוח שאלת מחקר חכמה. למעשה, שאלת מחקר טובה היא הבסיס לעבודה אקדמית ממוקדת שתזכה אתכם בציון גבוה. אם אתם מנסחים לראשונה שאלת מחקר כדאי להיעזר במתרגל של הקורס או במרצה. חשוב להבין שמטרה העבודה היא מתן תשובה לשאלת המחקר.

מי יכול לעזור לי בכתיבת עבודה סמינריונית?

חברת דוקטור גרייד היא המקום בו סטודנטים מכל רחבי הארץ רוכשים עבודות סמינריוניות בתשלום. צוות כותבים מנוסה כותב כל עבודה באופן אישי בהתאם להנחיות של הקורס והאקדמיה. הזמנת עבודה בתשלום דרך דוקטור גרייד מבטיחה קבלת עבודה מקורית ומקצועית בדיוק בזמן. לכם נשאר רק לקרוא את העבודה ולהניח אותה בתא ההגשה בפקולטה.

איך מתגברים על מחסום כתיבה

גם הכותבים המנוסים ביותר מתמודדים מעת לעת עם מחסומי כתיבה. אם אתם מתיישבים מול צג המחשב והמילים לא זורמות, זה הזמן להפסקה קטנה לטובת ריענון של החשיבה וקבלת השראה. אתם יודעים טוב מכולם באלו שעות אתם פרודוקטיביים, תכננו את לוח הזמנים בהתאם. נסו לשנות אווירה ולבנות לעצמכם סביבת עבודה נוחה.  במקרים של מחסום כתיבה ממושך יש לבחון את הגורמים הנפשיים והמוחשיים לבעיה.

איך בוחרים נושא לעבודה סמינריונית?

על מנת לבחור נכון בנושא שתצליחו לעבד במהירות כדאי להתחיל במחקר ראשוני לאיתור מספר נושאים אפשריים. על הנושא להיות פשוט, חכם, ממוקד, מעניין (אתכם), לא נדוש ובעיקר, תואם את דרישת המרצה. הקפידו לקרוא היטב את ההנחיות בכדי לוודא אין מגבלות על בחירת הנושא. שימו לב שחלק מהמרצים מחייבים את הסטודנטים בקבלת אישור לנושא שנבחר.

 

Exit mobile version