Site icon מקומון רמת גן

כשפינת הקפה המשרדית פוגשת מכונת קפה איכותית

מי שאמר שהדבר החשוב ביותר במקום העבודה הוא הקפה, ידע על מה הוא מדבר. קפה טוב מחזק את יום העבודה ומוסיף לו טעם; קפה איכותי מחזק את העובדים ומפנק אותם במשקה טעים ובשיחה כיפית עם העמיתים בפינת הקפה. נקטר האלים המתוק־מריר הזה עם הארומה המדהימה – בייחוד כשהוא נמזג בשוֹט מרוכז וקרמי ממכונת קפה טובה ואיכותית – הופך כל יום עבודה לחגיגה של ממש. וכשפינת הקפה במשרד מתהדרת במותג של סגפרדו, אז אין ספק שהעובדים יקומו במרץ בכל בוקר וימהרו אל המשרד.

כל ארגון שמכבד את עצמו ואת עובדיו ישאף לפנק אותם במכונות קפה לעסקים שבהן כל כוס קפה היא כמו בונוס קטן שהופך כל יום עבודה למושלם. מכונות קפה מבית היוצר של סגפרדו – הבית הטבעי לקפה איכותי – ישדרגו כל פינת קפה ויהפכו כל עובד לעובד חייכן, מסור ומכיר תודה. רוצים לדעת מה סוד הקסם שלהן? בואו נגלה יחד.

בית קפה איטלקי בקפסולה

קפסולות הקפה של סגפרדו מכילות את כל הקסם של עולם הקפה. מהמטעים ועד לגידולים, מקטיף הפולים ועד לקלייה המקצועית – הקפה של סגפרדו נטחן בטחינה איכותית השומרת על טריותו, ניחוחו, טעמו ואיכותו, מוכנס באהבה אל הקפסולה ונאטם בה בטכנולוגיה ששומרת על טיבו עד שהוא מגיע לפינת הקפה המשרדית. מגוון של טעמים מופלאים, תערובות מפתיעות ומרעננות וניחוחות משגעים – כל אלה הם מנת חלקם של פינות קפה משודרגות ושל עובדים שיודעים להעריך את זה.

מכונת קפה לעסקים – לעסקים שמבינים עניין

מכונת הקפה של סגפרדו לעסקים מגביהה את הרף של כל מכונות הקפה. המכונות מיוצרות בטכנולוגיה חדישה ששומרת על טמפרטורת מים יציבה ומבוקרת באמצעות מערכת חימום מתקדמת, נהנות מעיצוב איטלקי מרהיב, קלות לתפעול ונוחות לשימוש. יש בהן לחצן להכנת אספרסו קצר, ארוך, כפול ואמריקנו, ברז למזיגת מים רותחים להכנת כוס תה מפנק בטעמים שונים וכן מקציף חלב מקצועי להכנת קפוצ'ינו ומקיאטו לאטה. מסך המגע שלהן ידידותי ונוח לשימוש ומנגיש את כל פונקציות התפעול בלחיצת אצבע. למכונות הקפה של סגפרדו יש משטח בלעדי לחימום כוסות להעצמת חוויית הקפה ולשדרוג פינת הקפה. פינת הקפה המשרדית לא תישאר ריקה לרגע הודות למכל המים הגדול שמספיק למילוי 2 ליטר מים ומרכך מים מובנה לשמירה על איכות המים. אלה מאפשרים למכונה לעבוד ללא הפסקה לאורך כל שעות היום ולחלוט קפה באיכות גבוהה בדיוק כמו בבית קפה.

צילום: freepik

החליטה האיטית של הקפה במכונה של סגפרדו מפיקה קפה משובח בטעם מרוכז עם קרמיות מפנקת שלא משאירה אף עובד אדיש. הניחוחות המשכרים של פינת הקפה המשרדית יגיעו לכל עמדת עבודה ויבטיחו לעובדים וללקוחות הנאת קפה רציפה וממושכת לאורך כל היום.

למה סגפרדו?

כי בסגפרדו חיים ונושמים קפה; כי בסגפרדו האהבה לקפה מדרבנת יצירתיות שמסייעת לתכנון עיצובים מתקדמים וחדשניים של מכונות קפה; כי בסגפרדו ההתאמה בין המכונה ובין הלקוח היא מושלמת; כי מכונות הקפה של סגפרדו מכילות את כל הטוב של עולם הקפה ומפיקות ממנו את המשקה הטוב ביותר להנאתם של העובדים בכל יום וכל היום.

ניפגש בפינת הקפה?

פינת הקפה היא אכן המקום הטוב ביותר במשרד, וזמן הקפה הוא הזמן המשמח ביותר בכל יום עבודה. כדאי שפינת הקפה המשרדית תכיל את היופי, העוצמה, החדשנות והאהבה לקפה של סגפרדו ותפנק את עובדי המשרד, את מבקריו ואת לקוחותיו בקפה הטוב ביותר בעולם.

ועכשיו מספיק לעבוד – הגיע הזמן לקפה.

Exit mobile version