Site icon מקומון רמת גן

כסא סטודנט – איכות חיים בסטנדרט גבוה

בתור סטודנטים אנחנו נאלצים לשבת הרבה שעות על הכסא וללמוד חומרים לימודיים בהם אנו צריכים להתרכז ולהרגיש הכי בנוח. בנוסף, הישיבה המרובה הדורשת מאיתנו כתיבה ומחקר של עבודות ומטלות שונות, גורמת לגוף שלנו בתנוחת הישיבה לתנוחות משתנות. תנוחות אלו עלולות לפגום באיכות חיינו לטווח הקצר ולטווח הארוך. אנו עלולים לחוות כאבים בגב, במפרקים, ברגליים, בצוואר ובכתפיים. כסא אורטופדי או ארגונומי יעניק לנו איכות חיים טובה, וגם לימודים טובים יותר.

צילום: unsplash
כסא סטודנט – שבו על זה רגע

חיי הסטודנטים גם כך מאד לחוצים, כך שהדבר היחיד שעוד יכול להביא להם נחת הוא כסא סטודנט איכותי השומר על בריאותם. המומחים של גט קומפי מעניקים לכם טיפים איכותיים לבחירת כסא הסטודנט המושלם:

בחרו כסא עם משענת גב מלאה וגמישה. משענת שתאפשר לכם גם להישען לאחור. בזכות משענת גמישה אתם תתרמו לזרימת הדם שלכם שמשפרת את אספקת החמצן אל מחזור הדם, ובכך תהיו רעננים יותר.

כשאתם בודקים את משוב כסא וודאו שגם המשענת וגם המושב הם ארגונומיים. כך תוכלו לקבל את היציבות הראויה ואת התמיכה המתאימה לגוף. בנוסף, וודאו שהספוג של המושב והספוג של המשענת יהיו עם צפיפות שונה ובעלי איכות גבוהה ובסטנדרט גבוה.

על הריפוד של הכסא להיות אוורירי ככל שניתן. ריפוד מבד שאינו אטום, ורצוי גם לא עור או דמוי עור.

בדקו שאלו מתכווננות על מנת שתוכלו להתאימן לגובה שולחן העבודה. גובה מתאים ימנע מכם כאבים באיזור הכתפיים.

הקימורים בגוף האדם לא סתם קיימים, לכן מבנה משענת הגב גם צריכה להיות בעלת קימור מתאים. הקימור עוזר לכם לקבל את התמיכה המתאימה בשקע הקימורים בגוף באזור חוליות המותנים. ובכך, נמנע לחץ על החוליות, ולא יתפתחו כאבים בגב שעלולים להקרין לגוף כולו.

כסא סטודנט – מה חשוב לעשות רגע לפני שרוכשים
צילום: unsplash

הדבר הראשון והכי חשוב שעליכם לעשות לפני שאתם רוכשים כסא סטודנט הוא לעשות סקר שוק מתאים ולבדוק איזה כסא הכי מתאים לכם. בין אם אנחנו מדברים מבחינת התקציב, ובין אם אנחנו מדברים מבחינת הצרכים האישיים שלכם מהכסא.

התאמה אישית של מוצר תפתור לכם הרבה בעיות ועגמת נפש ותעניק לכם איכות אמיתית שאתם זקוקים לה.

בנוסף, אל תלכו לבד. קחו עמכם חבר, בן משפחה, או מישהו שיש לו כסא איכותי ויודע איך זה מרגיש לשבת על כסא שגורם לכם להרגיש טוב.

בסופו של דבר כשתהיו עירניים ושמחים, תגידו תודה שעברתם תהליך נכון לרכישת הכסא.

גט קומפי היא חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

Exit mobile version