Site icon מקומון רמת גן

כמה עולה אחסון תכולת דירה ואיך לבחור חברה מומלצת

אם אתם מסיימים חוזה בדירה שלכם או עוברים לדירה קטנה, אנחנו מניחים שאתם זקוקים לפתרון עבור התכולה שלכם. אחת האפשרויות המומלצות היום היא לאחסן את התכלה ביחידות אחסנה מתאימות. כמה עולה שירות של אחסון דירה, איך בוחרים חברה מומלצת ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים. כל התשובות לפניכם בכתבה שנכתבה בשיתוף צוות חברת ׳תיבת נח׳ המתמחים באחסון תכולת דירות.

כך תבחרו חברת אחסון מומלצת

אחסון תכולת דירה הוא עניין מורכב מפני שאתם מעוניינים למצוא קום בטוח ונוחו מצד אחד אך גם חייבים לשמור על מסגרת עלויות הגיונית כדי שהאופציה תישאר כדאית.

תוסיפו לזה את העובדה שבישראל קיימים עשרות אם לא יותר מתחמי אחסנה שחלקם אינם פועלים במסגרת רישיון מתאים ואינם מספקים תנאים נאותים, ותגיעו למסקנה שלאחסן את הדירה היא פעולה מעט יותר מורכבת מאשר להרים טלפון לחברת האחסנה הראשונה שמצאתם.

ראשית, בחרו בחברה ותיקה ומנוסה. אף אחד לא רוצה ליפול על חאפר שיש לו כמה מחסנים ולשים שם את התכולה. בנוסף, מומלץ מאד לקחת המלצות מלקוחות קודמים של החברה, לכו תדעו, אולי תופתעו לשמוע דברים שליליים וזה יגרום לכם להמשיך בחיפושים אחר חברה אחרת.

כמו כן, בחרו בחברה שיש לה את כל האישורים הרלוונטיים על מנת לנהל ולהחזיק מתחם של מחסנים. במידה ואתם מבקשים שיציגו לכם את המסמכים הללו ונציג החברה מסתפק בלהגיד לכם ש"יהיה בסדר", אנחנו ממליצים לכם להמשיך בחיפושים אחר חברת אחסנה אחרת.

בנוסף, בדקו שיש לחברת האחסון ביטוח שיכסה אתכם בגין נזקים לתכולה. במהלך התקופה שבה אתם מאחסנים את התכולה במחסנים, היא בהחלט יכולה להינזק כתוצאה משריפות, שיטפונות, מזיקים או אפילו להיגנב. אם החברה לא מבוטחת אתם לא תראו שום פיצוי ותצאו קירחים מכל הכיוונים, בדקו זאת מראש.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת אחסון?

הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לכם לבדוק זה היכן נמצאים המחסנים של החברה. בסופו של דבר, אתם רוצים שהמחסנים יהיו במקום נגיש וקרוב כדי שתהיה לכם גישה לתכולה שלכם במידת הצורך. בנוסף, כדאי לבדוק את המחסנים ולוודא שהם נקיים ומסודרים. אם אתם רואים מחסן מבורדק, אל תפקידו בידי החברה את התכולה.

כמו כן, ודאו שחברת האחסון מספקת שירותי אבטחה למתחם. בסופו של דבר, היא זו שאחראית על התכולה שלכם והיא זו שצריכה לשמור לכם עליה. חשוב לוודא שחברת האחסון נוהגת לבצע טיפולי הדברה שוטפים על מנת שמזיקים לא יחדרו ויזיקו לתכולה שלכם. כמובן שמומלץ לבדוק מה המחירים המקובלים על מנת לקבל את השירות במחיר המשתלם ביותר עבורכם, אך על זה נדבר מיד.

תמונה pxhere

כמה עולה אחסון דירות?

עלות השירות עשויה להשתנות בהתאם למגוון רחב של פרמטרים. ראשית, יש סוגים שונים של אחסון והמחיר הוא שונה למשל בין אחסון במחסנים כללים לאחסון ביחידות פרטיות שנחשבות לבטוחות ונוחות יותר. בנוסף, העלות תשתנה בהתאם לזמן שתצטרכו לאחסן את התכולה שלכם. אגב, אם תאחסנו לטווח ארוך זה דווקא ישתלם לכם יותר בחישוב לכל יום.

אספו לפחות 3 הצעות מחיר של חברות אחסנה מומלצות מהסיבה שלעתים קרובות התמחור נעשה על בסיס מחסנים פנויים וחברה שהתפוסה ברגע נתון נמוכה, יכולה להוריד את המחירים באופן משמעותי. לכם זה יעלה הרבה פחות בטווח הארוך והשירות שתקבלו יוכל להיות אפילו טוב יותר.

בסופו של דבר אין ספק שאם אין לכם מקום לתכולת הדירה בזמן הקרוב, אחסון תכולת דירה יכול להיות פתרון יעיל במיוחד עבורכם. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם לעשות את כל הבדיקות שתוארו לפני שאתם בוחרים את חברת האחסון שבידיה תפקידו את התכולה שלכם.

 

 

Exit mobile version