מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 29 מאי, 2025 קיש טבעוני חגיגי עם ירקות – הפשטידה שלא נמאסת
  • 29 מאי, 2025 84 שנים אחרי: 1 מכל 8 ניצולי הפרהוד בעיראק – מתגורר ברמת גן
  • 26 מאי, 2025 בי"ס "אושא–יחד" ר"ג זכה בפרס החינוך הארצי לשנת 2025
  • 25 מאי, 2025 מפוקח מין אותר סמוך למוסד חינוכי במרכז הארץ – ונעצר
  • 22 מאי, 2025 הוועדה המחוזית אישרה מגדל בן 50 קומות ברחוב היצירה
  • 22 מאי, 2025 "שימור לצד בינוי חדש": זה המהפך המתוכנן לרחובות הראשיים ברמת גן
  • 20 מאי, 2025 מאכלים לחג שבועות בלי גבינה – 100% טבעוני
  • 18 מאי, 2025 לזכרו של עידן קינן ז"ל: בית הכנסת שבו גדל בר"ג יעבור שיפוץ מקיף
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » כמה משלמים על קידום אורגני?

כמה משלמים על קידום אורגני?

ערן הלר 4 אוגוסט, 2020

קידום אורגני הוא אחד התחומים הכי מורכבים ומסועפים בעולם הפרסום הדיגיטלי. משום כך יש לא מעט אזור אפור בכל מה שנוגע לתמחור עבודת הקידום, איזו עבודה מתבצעת בפועל וכו'. עבור רוב השירותים בתחום הדיגיטל אתם יודעים שאתם משלמים X ומקבלים Y אך לא בתחום הקידום. בבניית אתר אתם מאפיינים אתר מסוים, מקבלים הצעת מחיר עבור אותו אפיון ואתם יודעים מתי אתם מקבלים ומתי האתר יהיה מוכן פחות או יותר. רוצים לעצב לוגו? אתם משלמים X כסף כדי לקבל Y סקיצות לבחירת הלוגו שלכם וכך הלאה. בתחום הקידום התמחור עשוי להיקבע בהתאם למשתנים רבים יותר וגם חברות קידום שונות עשויות לקבוע תמחור שונה על אותו היקף של עבודה כביכול.

משתנים העשויים להשפיע על מחיר הקידום האורגני של האתר שלכם:

  • חברת הקידום – כל חברת קידום עשויה להחליט לתמחר את העבודה שלה באופן שונה. אתם יכולים לבקש אותו היקף של עבודה (לדוגמה קידום אורגני לאתר של 10 ביטויי מפתח) ו-5 חברות שונות ייתנו לכם הצעות מחיר שונות לעבודה זו.
  • הערכה וניסיון – הרבה מהתמחור עשוי להשתנות בהתאם לניסיון המקדם ולאיך שהוא מעריך את עצמו. מקדם הנמצא 10 שנים בתחום למשל כבר ירצה להרוויח יותר מאשר הרוויח בתחילת הדרך ועם הניסיון שצבר הוא גם מרגיש שזה מגיע לו ולכן התמחור שלו הוא גבוה יותר.
  • תחרות – ככל שהתחום תחרותי יותר ויידרשו יותר משאבים לקדם את האתר כך מחיר העבודה יהיה יקר יותר.
  • הוצאות החברה – הפרמטר הזה עשוי להיות מאוד משפיע אבל הוא משתנה בין חברת קידום אחרת לאחרת. יש חברות קידום המבוססות על אדם אחר, המקדם וזו החברה שלו והכסף נכנס אליו ישירות ואין לו הוצאות מעבר לכך. ישנן חברות המחזיקות מספר עובדים, מחזיקות משרד והוצאות משרד, מפעילות עורך דין צמוד להסכמים וענייני משפט, חברה המתחזקת ללקוחות דומיינים ושרתי אחסון, חברה הפועלת עם פרילנסרים לשיפור עבודת הקידום (כותבי תוכן, מעצבים גרפיים ועוד) ועל כן גם לחברת הקידום יש הוצאות.
  • ציפיות הלקוח – פרמטר קריטי הוא תיאום הציפיות מול הלקוח. אם לקוח מצפה לשלם לכם 500 שח ושתביאו אותו להכנסה של עשרות אלפי שקלים בחודש או לקבל מאות גולשים ביום באתר לצערנו זה לא אפשרי ואפילו מזלזל בעבודתה של חברת הקידום. לקוחות תובעניים יותר יהיו נוקשים יותר בנוגע לאיכות התכנים, בנוגע לאילו אתרים מקשרים לאתר שלהם ואיך, בנוגע לדו"ח החודשי שהם מקבלים ועוד. לא שאנו לא בעד עבודה איכותית – להיפך. אולם לא מעט פעמים הלקוחות מגזימים בציפיות שלהם אל מול התשלום שהם מספקים לחברת הקידום. תשלום גדול יותר יפתח אפשרויות רבות ויתר ויפעיל משאבים נוספים לקידום אתר העסק ויגדיל את הסיכוי להגיע לתוצאות הרצויות, לקבל תכנים איכותיים יותר לאתר ועוד.

אז כמה עולה לי בת'כלס קידום אורגני?

ראשית, מה שנכתוב בפסקה הזו לגבי מחירים עשוי להשתנות בין מקדם אחד לאחר. ישנם מקרים יוצאי דופן או מקדמים שמאמינים במחירים כאלה ואחרים שעשויים להיות שונים ממה שנרשום פה. אולם על פי ניסיוננו הרב בתחום ולאחר שבדקנו חברות קידום אתרים ברמת גן נוכל לומר לכם שתחום הקידום האורגני מתחיל מ500 שח בחודש בדרך כלל ויכול להגיע לסכומים גדולים אולם מבחינה אפקטיבית גם קידום של 3-5 אלף שח בחודש יכול לכלול עבודה איכותית מאוד וכמובן גם בתחומים תחרותיים. בתחומים פחות תחרותיים או ביצוע קידום עבור חברות קטנות יותר 1,000 עד 2,500 שח בחודש הוא תקציב הגיוני בהתאם לגודל החבילה כך שככל החבילה יקרה יותר כך יש יותר משאבים ואפשרויות לקדם אתכם, לספק תכנים איכותיים יותר לאתר שלכם ועוד. בתקציב של 500 שח בחודש כאמור לא ניתן לקדם ברצינות ובצורה מקצועית את האתר שלכם כך שאין טעם אפילו להיכנס לזה.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
אהבתם את הכתבה? לכתבות נוספות באתר מקומונט רמת גן לחצו כאן
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת שלח־לך
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:32
20:33
ירושלים
19:07
20:30
חיפה
19:21
20:34
באר שבע
19:29
20:30
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס