מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 29 מאי, 2025 קיש טבעוני חגיגי עם ירקות – הפשטידה שלא נמאסת
  • 29 מאי, 2025 84 שנים אחרי: 1 מכל 8 ניצולי הפרהוד בעיראק – מתגורר ברמת גן
  • 26 מאי, 2025 בי"ס "אושא–יחד" ר"ג זכה בפרס החינוך הארצי לשנת 2025
  • 25 מאי, 2025 מפוקח מין אותר סמוך למוסד חינוכי במרכז הארץ – ונעצר
  • 22 מאי, 2025 הוועדה המחוזית אישרה מגדל בן 50 קומות ברחוב היצירה
  • 22 מאי, 2025 "שימור לצד בינוי חדש": זה המהפך המתוכנן לרחובות הראשיים ברמת גן
  • 20 מאי, 2025 מאכלים לחג שבועות בלי גבינה – 100% טבעוני
  • 18 מאי, 2025 לזכרו של עידן קינן ז"ל: בית הכנסת שבו גדל בר"ג יעבור שיפוץ מקיף
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » כמה זמן צריך כדי לעשות קידום אורגני?

כמה זמן צריך כדי לעשות קידום אורגני?

תוכן מקודם 6 אוגוסט, 2018

כל אדם המתחיל את מאמציו בתחום קידום האתרים יודע שאחד הדברים החשובים ביותר בנושא זה – זו עקביות. כלומר, יש לבנות תכנית עבודה מסודרת ולדבוק בה לאורך זמן, עד לקבלת התוצאות הרצויות.

התהליך כולל גם בדיקה עצמית, עריכה ושינויים של עבודת הקידום באופן שמותאם לשינויים המתרחשים בתחום הספציפי של העסק, שינויי האלגוריתמים של גוגל ועוד. כאשר עבודה זו נעשית לטווח הארוך, היא נקראת קידום אורגני. הבסיס שלו הוא ביצירת ערך מתמשך ומרשים ביותר לאתר המקודם. במילים אחרות, על מנת ליצור את מערך הקידום היעיל ביותר, נדרשת מצד אחת גמישות בעבודה, אך מצד שני גם דבקות בתוכנית מוגדרת מראש.

צילום: pixabay

המרכיבים החשובים של קידום אורגני

על מנת להגיע להישגים המרשימים ביותר בתחום הקידום באינטרנט, נדרשת הבנה עמוקה ומשמעותית בתחומים רבים, כולל מחקר מילות חיפוש, מחקרים התנהגותיים של המבקרים באתר, יכולות לנבא את התגובות של הגולשים וכישורי כתיבה מרשימים. יתר על כן, על מנת ליצור תכנים בעלי ערך משמעותי ורב באתר האינטרנט, נדרש גם ידע בתחום המדובר, או לחילופין – יכולת לגבש ידע כזה או אנשים בעלי ידע רלוונטי לכתיבת תכנים ברמה הגבוהה ביותר שיבטיחו תנועה קבועה וענפה לאתר.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<

החשיבות של בניית אתרים בהליכי קידום

לא תמיד מבינים את החשיבות של בניית אתרים בהקשר של קידום, ומדובר בהפסד משמעותי ביותר, היות והאתר מהווה את נקודת העגינה החשובה ביותר עבור קידום אורגני. תלות בגורמים חיצוניים, כגון פלטפורמות רשתות חברתיות שלא תמיד מתנהגות כפי שהיינו רוצים, ולעיתים קרובות גורמות לנו לבעיות וצרות חרף כל המאמצים שלנו. לכן, על מנת להצליח במידה הרבה ביותר בעבודת קידום אורגני, חשוב להשקיע בעבודה בפלטפורמות שונות, לעשות שיווק ברשתות החברתיות, אך לעולם לא לשכוח את הבית, שהוא האתר עצמו, המקום שאליו מגיעים הלידים, המקום שמהווה את הנכס האינטרנטי החשוב ביותר שאף אחד לא יכול לקחת, בעיקר אחרי קידום אורגני איכותי, מושקע וארוך טווח.

הגורם המשלים – שיווק ברשתות החברתיות

למרות החשיבות של בניית אתרים, כדאי מאוד שלא לשכוח גם את הדקויות של שיווק ברשתות חברתיות. על מנת להפיק את מלוא התועלת מהאפשרויות של רשתות אלה, יש לדאוג לגבש קהילה ממוקדת של אנשים שמתעניינים בתחום הפעילות של בית העסק הממומן. ללא עבודה מוקפדת בנושא ובתחום זה, לא ניתן להגיע לזיקוק הדרוש של המבקרים באתר. בנוסף, הרשתות מהוות את הדרך הטובה ביותר ליצור קהילה, מעבר לרשימות הדיוור הקלאסיות. הכלים השונים של הרשתות החברתיות מאפשרים אינטראקציה הרבה יותר מיוחדת, קרובה ואינטימית עם הקהל שלכם, למצוא את הגורמים המעוררים הכי הרבה רגש ותגובות, ועקב כך גם לגבש תוכניות פעולה מדויקות ואיכותיות יותר עבור קידום האתרים האורגני שמהווה את הבסיס לעבודה ארוכת הטווח על קידום כל בית עסק או מטרה.

המאמר נכתב ע״י אורי מינץ   077-9971646

גוגל קידום רשתות חברתיות שיווק
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת בהעלתך
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:30
20:31
ירושלים
19:05
20:28
חיפה
19:19
20:32
באר שבע
19:27
20:28
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס