Site icon מקומון רמת גן

כל מה שרציתם לדעת על וילונות רומאיים

הם יפהפיים, הם מסוגננים, הם מעוצבים, הם איכותיים, הם ניחנים ביופי קלסי ובסטייל, הם מחמיאים לכל סגנון עיצובי בבית, הם הכי יפים כשהם פשוטים וטבעיים – הם וילונות רומאיים.

הווילונות הרומאיים הם הווילונות המבוקשים ביותר בארץ ובעולם הודות ליכולת שלהם להתאים בשלמות לכל בית, לכל חלל, לכל חדר ולכל סגנון עיצובי. אתם יכולים למצוא מבחר אין־סופי של וילונות רומאיים באריגים, דוגמאות וצבעים שונים ולהוסיף לכל אחד מחדרי הבית נופך עתיק ויופי היסטורי. רוצים לדעת עוד על קסמם הייחודי של הווילונות הרומאיים? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת. 

מהם וילונות רומאיים?

וילונות רומאיים מעוצבים לבית הם וילונות הצללה בגזרה מיוחדת שצלחה את המאות הרבות שחלפו מאז ימי גדולתה של רומא, הגיעה עד אלינו וכבשה אותנו בסערה. הווילונות הרומאיים נפתחים כלפי מטה ומתקפלים כלפי מעלה באמצעות חוטים קשיחים ומעוצבים. צורת הקיפול כלפי מעלה עשויה להשתנות, אך היא זו שמעניקה לווילונות הרומאיים את ייחודיותם ואת יופיים. הווילונות הרומאיים הם רב־תכליתיים. הם גם מייפים את החדר ומשדרגים את המראה שלו ואת הסגנון העיצובי בו, והם גם מצילים את החדר או מאפילים אותו לגמרי. הם נותנים פרטיות מלאה לבני הבית ואפשרות ליהנות מיופיים העדין והמיוחד. 

קרדיט: אורגון באישור

איפה כדאי לתלות וילונות רומאיים?

רוצים לתלות בבית וילונות רומאיים ולא יודעים איפה? אפשר למצוא ווילונות רומאיים במבחר עצום של אריגים, דוגמאות וצבעים. כל וילון הוא מרהיב, מעורר השתאות ומיוחד, ולכן אפשר וכדאי להתאים וילון רומאי לכל אחד מחדרי הבית ולקלוע לסגנון העיצובי בו. בשונה מווילונות אחרים כל דגם של וילון רומאי ייתן תחכום אלגנטי לכל חדר וחדר בלי יוצא מן הכלל. תוכלו להתאים בקלות וילון רומאי לסגנון של הסלון, חדרי השינה, חדר האוכל והמטבח. כדאי להביא בחשבון שאם אחד החדרים סופג אור שמש חזק למשך שעות מרובות, כדאי לתלות בו וילון רומאי בגוונים בהירים כדי למנוע את דהייתו בחלוף השנים. בחדרים מוארים ובחדרי השינה תוכלו לשלב וילון הצללה מבד אטום ומבודד מתחת לווילון הרומאי וליהנות מהאפלה מוחלטת ומפרטיות מלאה בכל שעות היום.  

שנגלה לכם סוד? וילונות רומאיים מושלמים גם לחדרי הרחצה של הבית ובמיוחד למטבח. דמיינו לכם חדר רחצה שמזכיר את בריכות הרחצה בווילות המרווחות של עשירי רומא. רוצים להרגיש כמו רומאים? וילונות רומאיים יעשירו את חוויית הרחצה שלכם וייתנו לכם פרטיות מלאה במקום הכי חשוב בבית. אומנם חדרי רחצה רוויים בלחות, אך וילונות רומאיים מפוליאסטר או מכותנה יעברו בהצלחה את מבחן הסביבה הלחה ויישמרו לאורך שנים רבות. ומה לגבי המטבח? דווקא המטבח הוא המקום המתאים ביותר לווילונות הרומאיים. באמצעותם תוכלו לאזן את כמות האור שנכנסת פנימה וליהנות מהצללה חלקית או מלאה בכל שעות היום. ובערב? פשוט פרסו את הווילונות מטה ותיהנו מהפרטיות ומהשקט הנחוצים לארוחות משפחתיות נעימות ולשיחות אינטימיות. 

לשדרג את הבית עם ווילונות רומאיים

אין חולק על יופיים הקלסי של הווילונות הרומאיים, אך האם ידעתם שקל מאוד להשתמש בהם ולנקות אותם? בין שאתם בוחרים במנגנון הפעלה חשמלי ששולט בכל הווילונות הרומאיים בבית, ובין שאתם מעדיפים את המגע האישי ואוהבים למשוך את החוטים המעוצבים של הווילונות בעצמכם, אין דבר פשוט יותר לשימוש מווילונות רומאיים. ומה לגבי ניקוי ותחזוקה? גם כאן אתם יכולים לחסוך לעצמכם טרחה. תוכלו לנקות את הווילונות הרומאיים בקלות בשואב אבק חזק, במכשיר קיטור עוצמתי או במטלית לחה. חוששים שהווילונות הרומאיים יצאו מהאופנה? הסירו דאגה. עיצוב ששרד אלפי שניים ועדיין מוביל בביקוש, הוא עיצוב מנצח. לא משנה מה – הווילונות הרומאיים שלכם תמיד יישארו אופנתיים וישמרו על הסטייל, היופי והאיכות של הבית שלכם. 

 

Exit mobile version