Site icon מקומון רמת גן

כל מה שרציתם לדעת על איטום מבנים

בכל בנייה של מבנה חדש, בין אם מדובר בבית פרטי, בניין, חנייה תת קרקעית, פיר מעלית וכן הלאה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הקפדה על איטום מבנים מוצלח. התהליך של איטום המבנה נועד למנוע חדירת מים או רטיבות דרך הקירות אל תוך המבנה. האיטום נעשה בכל המעטפת של המבנה אך הוא חשוב במיוחד במקומות בהם ממוקמת מערכת האינסטלציה כמו חדר האמבטיה או המטבח. האיטום נעשה באמצעותם של חומרי איטום מיוחדים אשר ייחודיים לכל חלק במבנה לפי הצרכים שלו.

מי עושה איטום מבנים וכיצד הוא נעשה?

בכדי לעשות איטום מבנים מקצועי יש צורך בחברה בעלת ניסיון אשר מומחית בפתרונות איטום מבנים שתוכלו לדעת שתעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר שתחזיק מעמד למשך שנים רבות. חברת אדלר איטום ושיקום מבנים בע”מ מעמידים עבורכם מגוון גדול של פתרונות מהטובים בעולם בתחום איטום המבנים. הפתרונות אותם מציעה החברה נחשבים למובילים ביותר בעולם ומבוססים על הטכנולוגיות המובילות והחדישות ביותר בענף תוך שימוש בחומרים הטובים ביותר. החברה מתמחה גם בהטמעה של פתרונות למניעה נזקי מים במבנים, בכדי שלא תצרכו להגיע למצב של נזילות או רטיבות ובעיות שונות. וכן מציעה פתרונות עבור איטום של גגות למניעת נזקי גשמים בחורף או היווצרותם של פטריות עובש בקיץ.

תחומים נוספים בהם עוסקת החברה

מלבד איטום מבנים, החברה מתמחה גם באיתור של נזילות קיימות על ידי ציוד צילום תרמי אשר מאפשרת זיהוי יעיל של מקור הנזילה. בנוסף, החברה מתמחה בתחום המורכב של איטום שלילי. איטום שלילי המכונה גם איטום פנימי נעשה במקרים בהם אין גישה לקירות החיצוניים של המבנה כמו למשל בחדר המקלט, בחניון או במרתף, אז אין ברירה ונאלצים לעשות איטום דרך הקירות הפנימיים של המבנה. האיטום השלילי נועד לרוב במקרים בהם ישנה כבר רטיבות בקירות, והמטרה שלו למנוע מהמים להיכנס אל תוך החדר. כמו כן, החברה מספקת שירותי ייעוץ ואבחון בכל הקשור לאיטום מבנים קיימים או בבנייה, וכן עבור שיקום בטון במבנים מסוכנים כגון לאחר נפילת רקטה או רעידת אדמה.

Exit mobile version