Site icon מקומון רמת גן

כל מה שחשוב שתכירו לפני שתבחרו את מתקין המזגנים שלכם

אנשים רבים בוחרים להתחדש עם מזגנים חדשים בחדרים שונים בחודשי הקיץ החמים. באקלים הישראלי כמעט ולא ניתן לשהות בבית ללא הדלקת המזגן באופן רציף. לכן, רבים כיום בוחרים להתחדש עם מגוון מזגנים חדשניים המאפשרים ליהנות ממיזוג אוויר תוך צריכת אנרגיה נמוכה שמביאה להוזלה משמעותית בעלויות החשמל בהשוואה למזגנים הישנים.

במידה וגם אתם מעוניינים ליהנות ממזגנים חדשים בחדרים שונים בדירתכם, הנה לכם כמה נקודות חשובות שכדאי שתכירו לפני שתבחרו את מתקין המזגנים שלכם. בניגוד למקובל לחשוב, קיימת חשיבות רבה לבחירה נכונה של מתקין מזגנים מקצועי ומיומן. שירותי התקנת מזגנים ברמת גן ניתנים על ידי אנשי מקצוע איכותיים שעברו את מלוא ההכשרות הנדרשות.

אל לכם להקל ראש בבחירת מתקין המזגנים שלכם – לא כל אחד ידע לעשות זאת נכון

אך ישנם לא מעט אנשים שמציעים את שירותי התקנת המזגנים ללא ידע מקצועי ומקיף מספיק. רבים סבורים כי את כל מאמצם על בחירה נכונה ומיטבית יש להשקיע על בחירת דגם המזגן וסוגו אך חשוב להדגיש כי קיימת חשיבות רבה גם לנושא ההתקנות. מתקינים שאינם מספיק מקצועיים עלולים למקם את המזגן באיזור לא נכון ואסטרטגי מה שישפיע רבות על כל פעילותו של המזגן שלכם. בחירת המיקום המדוייק תסייע למיזוג אוויר יעיל בחלל ומעבר לכך, תחסוך לא מעט מאמץ מהמזגן שלכם בעת פעילותו. מאמץ המזגן גורם לצריכה מוגברת של אנרגיה מה שבא לידי ביטוי באופן ישיר בחשבונות החשמל. על כן חשוב להשקיע בבחירה נכונה של מתקין מזגנים מקצועי ומיומן ללא פשרות.

צילום: Freepik
כך תוודאו שהמתקין לא יפגע בכשירות של חדר הממ"ד

נוסף על כך ישנם לא מעט חוקים וכללי התקנה בחדרים מיוחדים המצריכים חציבות בבטון או התקנות בחדרי ממ"ד. מתקינים שאינם עוסקים בתחום ובעלי הסמכות מקצועיות עלולים לפגום בקירות ביתכם במקרים מיוחדים אלה. לדוגמה מתקין מזגנים יודע כי על מנת להתקין מזגן בחדר ממ"ד עליו להישמע לכמה וכמה חוקים מדוייקים אשר מונעים את הרס אטימותו של החדר. כיום יש הנחיות מדוייקות המאפשרות להתקין מזגן בחדרי הממ"ד מבלי לפגוע באטימות החלל, מה שכמובן פוגם בכשירותו. חדרי ממ"ד שאינם אטומים לחלוטין לא יצליחו להגן מפני התקפות כימיות כאלה ואחרות. פגיעה בכשירותו של חדר הממ"ד מורידה את ערך הדירה כולה.

התקנה מקצועית על ידי אנשי מקצוע אמונים ומנוסים

לכן, לפני שאתם בוחרים את מתקין המזגנים שלכם, חשוב שתכירו את שירותי התקנת מזגנים מיכאל ובוריס אשר ידעו  ספק לכם שירותי התקנות מקצועיות תוך התייחסות מלאה לכל הכללים והחוקים שימנעו פגיעה בדירה שלכם. מעבר לכך, מיכאל ובוריס ידרשו מחירים הוגנים עבור עבודתם, בניגוד לרבים אשר מנסים לנצל את תמימות הציבור ודורשים מחירים מופקעים.

Exit mobile version