Site icon מקומון רמת גן

כל מה שחשוב לדעת על עו"ד נזיקין

עורכי דין נזיקין

תאונות דרכים בישראל הן דבר שלצערנו מתרחש מדי יום ביומו וכולל לא מעט נפגעי גוף ונפש. אם נפגעת באופן פיזי בתאונת דרכים, עורכי דין נזיקין מהווים את הכתובת עבורך, כאשר חשוב מאוד לבחור בעורך דין המומחה בתחום תאונות דרכים ונזקי גוף. עורך דין מעין זה יסייע לכם להשיג את הפיצויים אשר אתם זכאים להם בגין אותה תאונת דרכים שהייתם מעורבים בה ונפגעתם בה.

קרדיט PIXABAY

נפגעת בתאונת דרכים? כל מה שחשוב שתדע

בשל התדירות הגבוהה של תאונות דרכים וההשלכות הקשות אשר עשויות להתלוות להן, נחקק חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה-1975. מאחר ותאונת דרכים היא אירוע מפתיע ודרמטי שאף אדם לא צפה, לא מעט מהמעורבים בה לא יודעים כיצד לפעול לאחר התאונה. על כן, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף אשר ינחה אתכם באופן מפורט לגבי כל מה שאתם צריכים לעשות לאחר התאונה בטווח המיידי ובטווח הרחוק יותר. חשוב שתדע שגם אם פנייה לחברת הביטוח באופן עצמאי היא דבר שכל אדם יכול לעשות, הרי שבכדי לקבל את הפיצוי המקסימלי שמגיע לך, בהחלט כדאי לעשות זאת באמצעות עורך דין מומחה בתחום.

חוק הפיצויים- במה מדובר?

חוק הפיצויים נחקק בשנת 1975. מדובר למעשה על הסדר מיוחד לכל נפגעי תאונות הדרכים אשר נחקק מתוך מטרה לתת לנפגעי תאונות הדרכים סיוע וכלים על מנת שיוכלו להתאושש מהתאונה ולחזור לשגרת חייהם כמה שיותר מהר. בהתאם לחוק זה כל בעל רכב חייב לבטח את רכבו בביטוח חובה כאשר מטרת הביטוח היא לכסות את נזקי הגוף שעלולים להיגרם כתוצאה מתאונת דרכים. אם חלילה הייתם מעורבים בתאונת דרכים המלווה בנזקי גוף כל נוסע ברכב בזמן התאונה רשאי לתבוע את חברת הביטוח אשר מבטחת את הרכב שלו. כאשר מדובר על הולך רגל שנפגע הוא יכול לתבוע את חברת הביטוח של הרכב שפגע בו. במקרים של תאונת דרכים פגע וברח, האדם יכול לתבוע קרן בשם קרנית שהוקמה מכוח החוק המדובר ומטרתה היא להעניק פיצוי לנפגעי תאונות דרכים מסוג פגע וברח.

אם אתם מחפשים עורך דין נזקי גוף העוסק בתחום תאונות דרכים ונזקי גוף, שיסייע לכם להשיג את הפיצוי המקסימלי מחברת הביטוח, כדאי שתבחרו בעו"ד יזיד עומר, תושב זמר, דובר ערבית ועברית ברמת שפת אם ועורך דין וותיק ומנוסה במשפט האזרחי בכלל ובדיני נזיקין בפרט לרבות נזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני ביטוח, תביעות כספיות, רשלנות רפואית ותביעות רכוש.

Exit mobile version