Site icon מקומון רמת גן

כל מה שחשוב לדעת על יום הולדת לבנים

יום הולדת הוא בוודאי עניין שמח מאד אבל הוא בהחלט רציני בכל מה שקשור לבחירת הפעלה וארגון המסיבה. ילדים כיום מאד מקפידים על בחירת הפעלה שתענה על כל הציפיות שלהם, ויש הרבה כאלה. כבר בגיל צעיר מאד הם יודעים מה הם אוהבים, מה מעניין אותם והם מגלים נטייה לכיוון מסוים. תפקידנו כהורים לטפח ולאפשר להם לחוות ולהכיר לעומק את התחומים שמסקרנים אותם וגם לחשוף אותם לתכנים חדשים בצורה הדרגתית וחווייתית.

אז מה זה יום הולדת לבנים?

למעשה, אין כמו יום הולדת כדי להגשים את החולמות של הילדים שלנו  ולתת להם יום של כיף ושלל חוויות. יש סוגים שונים של ימי הולדת עם דגשים שונים וכיווני חשיבה ייחודיים והבסיס הוא להבין על איזה יום הולדת מדובר. יום הולדת בנות יהיה שונה מהותית מאשר יום הולדת לבנים לא רק בהרכב אלא גם בטמפרמנט, הקצב וסוג ההפעלות שנבחר בו. ימי הולדת לבנים היו בעבר מאד חד גוניים ומשעממים אבל כיום עם המבחר העצום של מפעילים ואטרקציות ניתן לתכנן מסיבה לבנים שתהיה מעניינת, מאתגרת ותחרותית במיוחד.

צילום: באדיבות מסיבו.נט

יש כל מני סוגים של בנים ובהתאם לכך יש ימי הולדת לבנים מתחומי עניין מגוונים למדי. ישנם ימי הולדת מדעיים שבהם נכלול הפעלות רובוטים מעניינות, משחקי מדע שונים, משחקים שמבוססים על מציאות מדומה ועוד. הכותרת אולי נשמעת משעממת אבל אם נדע להציג את ההפעלות בצורה נכונה ולחשוף את הילד לתוכן שלהן סביר להניח שייפתח בפניו עולם חדש ומרתק- והכל בזכות מסיבת יום ההולדת. זהו יום הולדת חוויתי ומהנה שמעניק לילד תוכן עשיר ומיוחד במינו.

ימי הולדת לבנים הזדמנות להשתולל בהנאה רבה

ילדים אוהבים ספורט ותחרויות וימי הולדת ספורטיביים הם בדיוק ההזדמנות להעניק לילדים אחר צהריים של כיף והנאה מתחרויות ספורט שוות במיוחד. זה כולל משחקי כדורגל תחרותיים, תחרויות אולימפיות עם פרסים שווים וכמובן תחרויות מאתגרות במיוחד בסגנון תכניות המציאות הישרדות והמרוץ למיליון. את התחרות אתגר הנינג'ה לא פספסנו והיא נכנסה באופן חזק למדי לתחום הפעלות ימי הולדת לבנים. הפעלת אתגר הנינג'ה מזמינה את הבנים להתחרות באתגרים הכי שווים בתחום הספורט. יום הולדת לבנים בסגנון תחרותי הוא בדיוק ההזדמנות להפוגה והנאה מתנועה, ספורט וחוויות חד פעמיות.

הטכנולוגיה לא עוצרת לרגע ובכל הזדמנות נוצרים עוד ועוד פטנטים ומשחקים חדשים. אצלנו תמצאו את כל ההפעלות הכי שוות ועדכניות עם האטרקציות הכי מיוחדות שיש. מכוניות על שלט- טרנד חדש ואהוב במיוחד שבו הילדים מתפעלים מכוניות על שלט ועורכים ביניהם תחרויות. היתרון של אטרקציה מהסוג הזה הוא שהיא מתאימה לגילאים שונים. בגילאים בוגרים ניתן לשדרג את האטרקציה ולהפיק יום הולדת שלם על טהרת הקארטינג או פורמולה פארטי בלתי נשכחת. טרנד אחר הוא כמובן מסיבת לייזר שבה הילדים נכנסים לתוך עולם מדהים וחוויתי עם תפאורה מיוחדת שמכניסה את הילדים לחוויה רווית אדרנלין. וישנן הפעלות בסגנון תלת ממד שילדים תמיד אוהבים

ימי הולדת לבנים יכולים להיות בכל גיל וכבר בגיל הרך אנחנו מזהים ילדים שמעדיפים פעילויות מסוימות שמתאימות בעיקר לבנים. זה כולל גיבורי על, אגדות ומשחקים שמהם הילדים נהנים בכל גיל.

בכל יום הולדת חתן יום ההולדת הוא לא פחות מאשר כוכב. לכן בכל סוג פעילות נכניס טקס עוגה מרגש שבו ילד יום ההולדת הוא הכוכב, נצלם ונתעד את המעמד המיוחד וכמובן שנעמיד שולחן מתוקים מעוצב כיד המלך. ילדים אוהבים להתחפש ולהצטלם ואפשר לשדרג כל פעילות עם עמדת תחפושות ואיפור בליווי צלם שיתעד את כל האירוע מראשיתו ועד סופו. כך ש בסיום המסיבה כל ילד מקבל מגנט מעוצב עם מזכרת מיום נפלא וקסום.

Exit mobile version