Site icon מקומון רמת גן

כל הפתרונות שגופי תאורה מספקים לכם

בין אם אתם מחפשים גופי תאורה עבור העסק שלכם או עבור הבית שבו אתם מתגוררים, אין עוררין על כך שבחירת התאורה המתאימה היא שאלה שאינה משנית. אם בעבר, עיקר המחשבה והמאמצים בנוגע לעיצוב המרחב הרלוונטי נסבו סביב השאלה אילו רהיטים ייבחרו והיכן יוצבו, כיום המצב שונה וההכרה בחשיבות התאורה עלתה מאוד.

זאת בין השאר סביב מחקרים פסיכולוגיים שונים שחקרו את השפעת התאורה על האדם ומצאו כי תאורה מתאימה משפיעה בצורה חזקה על מצב הרוח של הנמצא במרחב, על הביטחון שלו ועל הנכונות שלו ליזום פעולות שונות.

מה חשוב לדעת?

חשוב בהקשר זה של מיקום גוף התאורה, לשים את הדגש במקומות בהם עובדים מול מחשב או מול לקוחות. הדבר יגביר את תפוקת העבודה.

צילום: Canva

קמחי תאורה מספרים שדגש חשוב בבחירת גופי התאורה הוא עוצמת האור ופיזורו בחלל המרחב, והתאמתו לצרכים העסקיים של העסק. כמו כן, חשוב לבחור מותגי תאורה מסוימים והתאמתם לשטח הספציפי תוך התחשבות בכמות האור הטבעי הנכנסת מבחוץ למבנה.

תאורה בבית

לפי קמחי תאורה, גם אם אתם מעוניינים בגוף תאורה לבית שלכם, יש לכך חשיבות לא מבוטלת. ביתינו הוא המקום שבו אנו מבלים שעות רבות וזהו המקום הבטוח עבורנו. אחרי יום עבודה מתיש, או אחרי יום לימודים בבית הספר, כל הנפשות החיות בבית ירצו להירגע קצת לקראת היום הבא. זהו הזמן שבו מי שחי בבית רוצה להרגיש בנוח. לכן, חשובה מאין כמותה בחירת התאורה בבית שתשרה אווירה נעימה.

הבחירה בגוף תאורה מתאים יכולה להשפיע על מצב הרוח ולטעון את הנמצאים במרחב באנרגיה חדשה. השתלבות התאורה, הכוללת צבע ועוצמה מתאימים, לצד מיקום מתאים יכולה ליצור איזון מושלם שיאפשר לכם לארח וליהנות מאווירה מיטבית.

הפתרון העיצובי

קמחי תאורה מספרים שפתרון נוסף שגוף תאורה יכול לספק לכם הוא הפן העיצובי. כפי שציינו, בעבר לא שמו דגש כל כך על החשיבות של גוף התאורה במרחב. אך היום יש נורות בצבעים, גדלים וצורות שונות שמשפיעות בצורה משמעותית על המראה של חלל הבית. לכן, אם אתם רוצים להתפנק בעיצוב חדשני או קלאסי, חשוב לבחור בגוף תאורה מתאים.

Exit mobile version