Site icon מקומון רמת גן

כל הפעילויות המהנות ביותר לילדים שלכם

הילדים משתעממים בבית ואתם רוצים למצוא להם חוג מעניין ומעשיר? הילדים מחפשים חוגים חדשים אבל לא מוצאים אף חוג שמעניין אותם? בכל מקרה, הגעתם בדיוק למקום הנכון, שכן במאמר זה אספנו עבורכם את כל הפעילויות המהנות ביותר לילדים שלכם.

7 פעילויות מומלצות ומעשירות לילדים:

  1. ציור

ציור הוא אחת מהפעילויות המהנות ביותר. הוא מאפשר לנו להביע את עצמנו, ו"לשחרר" או "לפתח" את הצד היצירתי שלנו. אנו יכולים לצייר כל מה שעולה על רוחנו, ואנו יכולים להשקיע בכך זמן ולהשתפר. הציור מעשיר את החלק היצירתי שבנו ומאפשר לו לבוא לידי ביטוי – כך שמדובר בפעילות מפתחת ומעצימה.

  1. ריקוד

גם ריקוד זו פעילות מומלצת במיוחד לילדים – בין אם מדובר בריקודי בלט, היפ-הופ, ג'אז, ברייקדאנס, או כל סגנון אחר שאוהבים. הפעילות מתאימה לילדי גן, וגם לילדים גדולים יותר, כמו נערים בתיכון, והיא מתאימה גם למבוגרים. מי שאוהב לרקוד – ללא ספק נהנה מאוד מהפעילות, שמאפשרת לו להביע את עצמו ולהתחבר לעצמו ואפילו לשפר קשרים חברתיים, במידה ורוקדים בקבוצה.

  1. משחקי כדור

מתלבטים האם כדאי לשלוח את הילדים לחוג כדורגל, כדורסל, כדורעף, טניס או פינג-פונג? לרוב, בהחלט מדובר בפעילות מומלצת לילדים (וכמובן גם למבוגרים). כל עוד אין מגבלה רפואית רלוונטית, ברוב המקרים מדובר בפעילות ספורטיבית שיכולה לתרום רבות לבריאות הגוף וכך גם לבריאות הנפש.

  1. פיסול

פיסול זו למעשה פעילות אמנותית שגם היא מאפשרת לנו להביא את עצמנו לידי ביטוי. הפעילות כיפית מאוד – למי שנהנה מפיסול כל מיני פסלים, למשל מחימר, והיא גם מרגיעה ויכולה לעזור בשחרור לחצים. ולכן אין ספק שפיסול הוא עוד פעילות מומלצת ומהנה לילדים, ולמעשה לכל הגילאים.

  1. רכיבה מערבית

רכיבה מערבית פותחה על ידי בוקרים בארצות הברית, לשם מילוי המשימות המאתגרות שלהם בחווה, וכיום היא אחת מהפעילויות המומלצות ביותר לילדים מגיל 5 ומעלה, וכך גם למבוגרים עד גיל 120. הפעילות מתאימה גם לחסרי ניסיון ברכיבה, וזאת בזכות העובדה שהיא נערכת בהנחייתם של מדריכי רכיבה בעלי ניסיון עשיר בהדרכת רוכבים, גם חסרי ניסיון. מדובר בפעילות מאוד מהנה, מעשירה ומפתחת – במיוחד אם בוחרים במועדון רכיבה מוביל, כמוLD Training , שנמצא במושב אודים, ושבו תמצאו סוסים שנבחרו בקפידה וברמת האילוף הגבוהה ביותר, ושיעורים עם אופי אישי ושקט.

צילום: CANVA
  1. ספינינג

ספינינג זו פעילות אירובית, מעט מאומצת, שמתאימה במיוחד לילדים, למתבגרים ולמבוגרים שמחפשים פעילות אירובית סופר כיפית. לרוב מדובר למעשה בחוג קבוצתי שבו רוכבים על אופני כושר, בדרך כלל לצלילי מוזיקה, בסטודיו או בחדר ייעודי בחדר הכושר.

  1. יוגה

נדמה שרוב האנשים מכירים את היוגה בשלב מאוחר מדי בחיים, שכן רוב חוגי היוגה הם למבוגרים בלבד, וכמעט ולא ניתן למצוא חוגי יוגה לילדים. וחבל, כי היוגה מאפשרת להעמיק את החיבור בין הגוף לנפש, והיא יכולה לתרום רבות, גם להרגעתם של ילדים ומתבגרים.

Exit mobile version