Site icon מקומון רמת גן

כל הטיפים לבחירת ריהוט רחוב במקום אחד 

 

חברת הדס הינה חברה המתמחה בריהוט רחוב. כמו בכל ענף הריהוט, קיימים תחומים ייחודיים, יש המתמחים בריהוט משרדי, יש המתמחים בריהוט חדרי שינה וסלונים, ויש המתמחים בריהוט המיועד למקומות ציבוריים כגון אולמות כנסים ולעומתם יש המתמחים בריהוט לאחסון ציוד תעשייתי או לריהוט בתי חולים ומוסדות. לצד זאת קיים ענף ייחודי בתחום הריהוט המתמחה בריהוט רחוב. ריהוט רחוב הינו ריהוט של ספסלי רחוב, גינות ציבוריות, חורשות או יערות המציעות שולחנות פיקניק שמורות טבע, אתרי אטרקציות שונים במרחב הפתוח ועוד. במאמר זה נפרט מעט על כמה מסוגי רהיטי הרחוב בהם מתמחה חברת הדס:

ספסלי רחוב

הם נצרכים בכל מקום, אם זה ברחוב סואן, בשוק, ברחוב צדדי או שכונה שקטה וגם בגינות ציבוריות. הם מאפשרים לנו לשבת לנוח לשתות משהו באמצע ג'וגינג (בלי לגלות למאמן), לשוחח באוויר הפתוח בספסל מתחת לבניין תוך שאנו צופים בנחת בעצים השדרה או במכנית החולפות לצאת לקפה זריז עם בן הזוג כשאין זמן ליציאה ארוכה ועדיין אנו רוצין להחליף אווירה לפחות באופן סמלי וגם לעצירה קצרה בטיול ען הכלב או להאכלת התינוק במחית המרוסקת באוויר הפתוח. ושלא לדבר על כמה ספסלי הרחוב נחוצים בגינת השעשועים אליה ניקח את הילדים לפריקת מרץ בתקווה להשכבה זריזה ונטולת ילדים לא עייפים. שם אנו אוגרים כוחות לקראת אותה השכבה בשעה שהם מתרוצצים בין נדנדה למגלשה וקרוסלה. 

ספסלי רחוב יכולים להיות עשויים ממתכת, מעץ ומבטון הם עשויים להיות מעוצבים בסגנונות שונים בהתאם לרוח הרחוב ולסגנון השולט בגינת השעשועים או במרחב הציבורי בו הם מופיעים. הם יכולים להיות בנאליים או להפתיע בטוייסט אומנותי מרהיב ולהיות כר נרחב ליצירת אומנות שאשכרה יושבים עליהם ומהווה אגב מיקום מושלם לסלפי מעורר השראה .

שולחן פיקניק

וואו, איזה כיף להגיד את המילה זהו אנו טורחים, אורזים גבינות קשקבל וזיתים של הביוקר, ומצרפים יין טוב ולחם מחמצת עם עגבניות שרי וממרח פסטו. וכל מה שנשאר זה שולחן שיכבד את המעמד וההשקעה. שולחנות פיקניק נוחים מציבים ספסלים נוחים בגובה מתאים לשולחן ועשויים להיות עשויים ממתכת, עץ אבן או בטון. 

 

Exit mobile version