Site icon מקומון רמת גן

כל האמת מאחורי ניתוח מתיחת פנים

ניתוח פנים או הצערת פנים, עוסק במהותו בהתרסה כנגד הגיל הביולוגי וקבלת מראה צעיר יותר. מתיחת פנים היא ניתוח קוסמטי להסרת גורמי ההזדקנות המאפיינים את המבוגרים שבחבורה כמו קמטים עמוקים ועור נפול או ׳הרמה׳ של המראה הכללי של הפנים כדי להעניק להם מראה מחודש.

ניתוח מתיחת פנים הוא אחת הדרכים שבהן תוכלו ׳לרמות׳ את תהליך ההזדקנות הטבעי, ולהפחית שנים רבות מהמראה שלכם. אבל אילו עובדות חשובות כדאי לכם לדעת לפני שתחליטו לעבור ניתוח מתיחת פנים?

  1. אתם לא לבד…

אם אתם חושבים שאתם היחידים ששוקלים לעבור הליך של מתיחת פנים אז תשמחו לדעת שאתם לא לבד. לדוגמה, לפי דיווחי האגודה האמריקאית לניתוחים פלסטיים אסתטיים, ניתוח מתיחת פנים בשנת 2017 היה ההליך ה-6 הפופולרי ביותר שבוצע בארצות הברית, ממש אחרי ניתוחים להגדלת חזה, שאיבת שומן ומתיחת בטן. עם ההתקדמות הטכנולוגיות של הטכניקות הכירורגיות השונות, החלו יותר נשים וגברים לבחור באפשרויות הקוסמטיות שמציע להם ניתוח מתיחת פנים, כדי להיראות צעירים יותר.

  1. מתיחת פנים יכולה לעכב את תהליך ההזדקנות

אמנם, הליך של מתיחת פנים יכול להצעיר ולהוריד עשרות שנים מהמראה שלכם, אבל מטופלים השואפים לעצור את תהליך ההזדקנות, לא יוכלו למצוא בהליך זה את הפתרון לעצירת ההזדקנות.

ההזדקנות וההתבגרות הן חלק מחייהם של כל בני האדם. ההיבט הבסיסי של הדרך שבה האדם מזדקן, לא ישתנה בעקבות ניתוח מתיחת פנים.

יש מגוון גורמים שתורמים לתהליך ההזדקנות של העור שלנו, כגון:

מתיחת פנים היא רק תשובה קוסמטית שיכולה להסיר את סימני ההזדקנות על מנת לתרום למראה פנים צעיר יותר, ולעזור לעכב את תהליך ההזדקנות.

צילום: freepik
  1. לניתוח מתיחת פנים יש יתרונות נוספים

אמנם, ניתוח מתיחת פנים נועד לשפר את המראה של המטופל מבחינה קוסמטית, אבל להזדקנות יש גם צד רגשי. כאשר אנשים נראים מבוגרים מכפי שהם מרגישים, זה יכול לגרום להם להסתגר או להפוך לאנשים לא חברתיים. לפעמים, כשאנשים ממש מודאגים לגבי המראה המתבגר שלהם, זה יכול להתדרדר גם להתקפי דיכאון. מתיחת פנים יכולה להעלות את ההערכה העצמית של אנשים אלה. ניתוח מתיחת פנים לא רק ישפר את מראה המטופל מבחינה קוסמטית, אלא ישפר גם את הביטחון העצמי.

כלומר, מתיחת פנים יכולה להיות משמעותית לבריאות הנפשית של האדם, לאפשר לו להמשיך וליהנות מהשנים החולפות, ועדיין לאהוב את מה שהוא רואה במראה.

  1. שילוב של מתיחת פנים עם הליכים לא פולשניים

מתיחת פנים לא יכולה לשנות את מראה הפנים הבסיסי של המטופל אבל היא יכולה לשפר את הקמטים העמוקים וקפלי העור, ולמצק עור רפוי שגמישותו אבדה.

יש מטופלים שבוחרים לשלב את הניתוח למתיחת הפנים יחד עם טכניקות לא פולשניות שונות, כדי לזכות בחוויית התחדשות כוללת.

כך ניתן לשלב ניתוח מתיחת פנים:

כאשר אתם מעוניינים להתאים את גוון העור למראה הפנים המשופר שיצרה מתיחת הפנים – שילוב של טיפולים לא פולשניים הוא דרך נהדרת כדי ליהנות מתוצאה כוללת הטובה ביותר.

  1. מתיחת פנים בשילוב עם הליכים כירורגיים אחרים

אפשר לשלב את ניתוח מתיחת יחד עם הליכים כירורגיים אחרים, ולבצע הכול בבת אחת. זה יקטין את תקופת ההשבתה ואת הצורך להתאושש ממספר ניתוחים.

למשל, בניתוח מתיחת הפנים תוכלו לשלב גם הליכים אחרים, כמו:

בדרך זו של ניתוח מתיחת פנים בשילוב עם הליכים כירורגיים אחרים, תוכלו ליהנות מחוויה כוללת של הצערת הפנים שלכם.

  1. גישה מותאמת אישית

ישנם סוגים שונים של אפשרויות למתיחת פנים שזמינות היום – בין אם אתם זקוקים למתיחת פנים מינימלית בלבד או למתיחת פנים מקיפה יותר. כך או כך, עומדות בפניכם אפשרויות רבות להסרת סימני ההזדקנות. הקביעה מהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם תיקבע על ידי המנתח הפלסטי המומחה.

Exit mobile version