Site icon מקומון רמת גן

"כללית" וסופר פארם חתמו על הסכם ל-24 שנים במתחם פסגת דן

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן, חתמה על הסכמי שכירות ארוכי טווח עם קופ"ח כללית ועם סופר פארם לשטחים המסחריים בפרויקט פסגת דן הממוקם ברחוב ז'בוטינסקי 105 ברמת גן. שווי ההסכם מוערך ב-4.5 מיליון ש"ח.

במסגרת ההסכמים תשכור קופת חולים כללית שטח של 913 מ"ר ל-24 שנים, סופר פארם תשכור שטח של 510 מ"ר ל-24 שנים, סטודיו יוסי פורת המשלב שיטת אימון ייחודית באמצעות טרמפולינות אישיות ישכור שטח של 225 מ"ר ל-5 שנים וגלידה גולדה תשכור שטח של 110 מ"ר ל-5 שנים. גובה השכירות הממוצעת עומד על כ-140 שקל למ"ר.

פרויקט פסגת דן תוכנן על ידי משרד אדריכלים יסקי מור סיוון. הוא ממוקם בשכונת הגפן התחומה בין הרחובות אבא הלל, ז'בוטינסקי, ביאליק והמבדיל. לאור מיקומה המרכזי היא מוגדרת כאחת מהשכונות הנגישות ביותר ברמת גן מבחינת התחבורה הציבורית, עוד טרם פתיחת הקו האדום שצפוי והתחנה הצפויה לקום בסמיכות לשכונה.

הפרויקט עצמו כולל מגדל המתנשא לגובה של 40 קומות עם 195 יחידות דיור בגדלים שונים של 3-4-5 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. ברחבה לצד המיגדל נבנה קומפלקס מסחרי ששטחו הכולל 2,200 מ"ר. לאחרונה נמכר פנטהאוז בפרויקט ברמת מעטפת במחיר של 7.9 מיליון ₪.

פרויקט פסגת דן. צילום: חיים אייז, דניה סיבוס

אסי לויתן בן עמרם, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בדן נדל"ן מציינת: "כבר מספר שנים שאנחנו רואים שתי מגמות שהולכות ומתחזקות: עירוב שימושים במגדלים ומסחר שכונתי, שתי המגמות קשורות ומביעות את רצון הצרכנים לתעסוקה ומסחר בקרבה לאזור המגורים. כמו כן, לאור הקורונה חל שינוי תפישתי בקרב דיירים שרוצים שירותי מסחר ותעסוקה קרובים לביתם. רוכשים מצפים שבית הקפה, המרפאה ומועדון הספורט יהיו מתחת לבית ובמרחק הליכה דבר המהווה יתרון משמעותי ויכול לחסוך להם זמן רב ולאפשר תכנון נכון יותר של היום".

Exit mobile version