Site icon מקומון רמת גן

כלי איכותי למניעת שריפות

קרדיט - Canva

כיום אחד הדברים החשובים ביותר שיהיו במבנים, זה למעשה כלים לכיבוי אש בצורה מיידית ואשר תפקידם למנוע שריפות ולמנוע אסונות, כמו כן בין הכלים תוכלו למצוא מטפי כיבוי אש אשר הינם מגיעים לרוב בשני גדלים עיקריים והם: 3 קילוגרם ו 6 קילוגרם, בנוסף לכך ישנם סוגים של מטפי כיבוי אש כמו למשל מטפים המלאים בגז לכיבוי שריפות, מטפי אבקה או קצף. אחד הדגשים שיש לשים לב למטפים זה למעשה בדיקה של אחת לשנה וכן גם ביצוע של מילוי חומר הכיבוי, כך שנוכל להיות בטוחים שהמטף עובד כמו שצריך וללא תקלות. בנוסף לכך ישנם עוד כלים כמו למשל צינורות כיבוי אש שמתחברים אל ברזי הכיבוי אשר בקרבת הבניין. אפשרות נוספת ונהדרת לכיבוי אש זה באמצעות גלגלוני כיבוי אש הינם נמצאים בבניינים לרוב והינם בעל צינורות גמישים ואיכותיים אשר מוציאים זרמי מים חזקים במיוחד והינם אפשרות נהדרת לכיבוי אש בצורה איכותית ומקצועית. על מנת לכבות אש בצורה איכותית ומקצועית וכן על מנת להזמין את המוצרים השונים תוכלו לפנות אלינו לחברת ר.צ. כיבוי אש, חברתנו מתמחה בכל הקשור לתחום מערכות ספרינקלרים, תברואה, כיבוי וגילוי אש ועושה זאת ברמה הכי גבוהה שיש וכן תוך הקפדה על שירותים אמינים, מקצועיים וללא פשרות, כמו כן אנו פועלים על פי הנהלים הכי מחמירים שיש וכן ע"פ התקן האמריקאי.

ביטחון מעל הכל במקרה של שריפה

בניינים, קניונים ועסקים רבים חייבים שיהיה ברשותם מערכות לכיבוי אשר מערכות אלו ייתנו להם מענה בשעת חירום, כמו למשל צינורות מים אשר דרכם תוכלו לכבות כל שריפה במהירות ובאיכותיות, שיטה קצת מיושנת אך יעילה. שיטה נוספת זה באמצעות מטפי כיבוי אש אשר אותם תשימו במקום שכל האנשים אשר נמצאים כדרך קבע במקום ידעו איפה הם וכך תוכלו למנוע פריצה של שריפות במהירות ויעילות מקסימלית, כמו כן היתרון של מטפי הכיבוי זה עצם כך שהם פשוטים ונוחים מאוד להפעלה כך שכל אדם יכול לעשות זאת בקלות ובפשטות.

ביצוע של התקנת מערכות הגנה משריפות

על מנת שתוכלו להתקין ולהבין יותר על מערכות כיבוי שרפות תוכלו לפנות אלינו לחברת  ר.צ. כיבוי אש בע"מ חברתנו מתמחה בכל הקשור להתקנת מערכות גילוי אש ועשן, מטפי כיבוי אש ועוד, כמו כן שירותינו ניתנים ע"י אנשי המקצוע המיומנים ביותר שיש תוך הקפדה על החידושים הטכנולוגיים הכי מתקדמים בתחום. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו: 04-6921441 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version