Site icon מקומון רמת גן

כך תשדרגי את המראה שלך ב-2 דקות

מראה זוהר, רענן וחיוני לא תמיד דורש ממך השקעה של יותר מכמה דקות. בנוסף, היכרות עם הטיפים הנכונים תאפשר לך לשדרג את הלוק הכללי גם בצורה ספונטנית. הנה כל הפרטים

כל אחת מאתנו רוצה להיראות במיטבה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הבעיה היא שלעיתים אנחנו יוצאות מהבית עם לוק מושקע, אבל השגרה שוחקת אותו והעייפות המצטברת פוגעת באסתטיקה. במקרים כאלה, מה שצריך לעשות זה לשדרג את המראה עם כמה טיפים קטנים שעושים הבדל גדול.

החדשות הטובות הן שאת לא צריכה יותר מ-2 דקות על מנת להשיג מראה זוהר, רענן וחיוני גם בצורה ספונטנית לחלוטין. לא מאמינה? הנה העצות שיוכיחו לך אחרת:

  1. איפור

איפור הוא ידידה הטוב ביותר של האישה כי אפשר להשתמש בו בכל רגע ובכל שעה. נכון שהאיפור לחתונה שלך לקחת קצת זמן, אבל זה לא אומר שאת חייבת להשקיע אותו גם בשביל לרענן את המראה הכללי באמצע יום עבודה. מבחינתך, הסוד הוא מוצרי איפור קלילים כגון מייק אפ וליפסטיק ואפשר כבר עכשיו להכניס אותם לתיק הטיפוח שממילא הולך איתך לכל מקום.

צילום: Pexels
  1. אקססוריז

שדרוג של המראה לפעמים מתחיל ונגמר במה שאת לובשת. אם את רוצה להיראות לוהטת גם באמצע החורף, הפתרון עבורך הוא לשלב אקססוריז אקסקלוסיביים. בין היתר, הדגש צריך להיות על אקססוריז שהם גם זמינים וגם זולים כגון צמיד או שרשרת. אם לעומת זאת יש לך איזה תכשיט מיוחד בבית שבא לך עליו, תרגישי חופשי להשתמש בו דווקא בשגרה.

  1. בושם

פעמים רבות אנחנו נראות כמו שאנחנו מרגישות. מהבחינה הזו, מה שצריך לעשות על מנת לשדרג את המראה זה דווקא משהו שאין לו ביטוי פיזי – כמו למשל בושם. התזת בושם אהוב תעזור לך באמצע יום עבודה ארוך, תעמוד לרשותך בפקקים ותשרת אותך גם אם תנאי מזג האוויר משתנים במהירות. כל עוד הבושם מחמיא לך ואת אוהבת אותו, אין כאן מקום להתלבטות.

  1. תסרוקת

בחרי תמיד תסרוקת שאת יכולה לשנות בלי לבקר אצל מעצב השיער. כמובן שאחת לתקופה מסוימת לא תהיה לך ברירה אלא לקבוע תור למספרה, אבל בין לבין לא אמורה להיות שום סיבה לוותר על החלפת תסרוקת בצורה עצמאית וספונטנית. בפועל, זה גם פתרון לשדרוג המראה שמשותף למתולתלות ולבעלות שיער חלק כאחד.

  1. צעיף/כובע

בניגוד לאקססוריז ששייכים לתחום התכשיטים, צעיף או כובע מהווים סוג של פריטי לבוש. עם זאת, הם הרבה יותר זמינים עבורך באמצע היום בהשוואה לשמלה או לחצאית. במילים אחרות, בשביל לזרוק על עצמך צעיף בחורף או כובע בקיץ את בכלל לא צריכה להתאמץ – אלא רק לדאוג להשאיר פריטים כאלה זמינים עבורך בכל שעה.

Exit mobile version