Site icon מקומון רמת גן

כך תבחרו משרדים להשכרה בבורסה

מתחם הבורסה ברמת גן זוכה לפופולאריות אדירה בשנים האחרונות, והוא ללא ספק מתחם שוקק חיים בו מתנהלים בתי עסק רבים. עורכי דין, רואי חשבון, חברות פרסום, מסחר דיגיטלי ושלל תחומי עיסוק, את כולם אפשר למצוא במקום הזה, ויש לכך שורה של סיבות.

צילום אילוסטרציה באדיבות pixabay

הסמיכות לתחנת הרכבת בהחלט מושכת את בעלי העסקים ומעודדת אותם לחפש משרדים להשכרה בבורסה ולא במקומות אחרים, נגישים פחות. המיקום האסטרטגי על התפר שבין תל אביב לרמת גן גם הוא משדרג את מעמדו של המתחם, ומתיחת הפנים שהאזור כולו עובר בשנים האחרונות בוודאי רק תורם. אם אתם רוצים להיכנס אל האזור הלוהט ולהצטרף למאות בתי עסק שפועלים ממנו בהנאה ובהצלחה, לפני כמה נקודות מרכזיות למחשבה בהן מומלץ להתמקד בעת החיפוש אחר משרדים להשכרה בבורסה.

הגודל המתאים

אחת השאלות הקריטיות ביותר בתהליך החיפושים שלכם היא שאלת הגודל, והיא הראשונה שצריכה להישאל. הסיבה לכך פשוטה. משרד ענק עשוי להיראות לכם מלהיב, אולי אפילו לעורר בכם ציפייה לקראת היום שבו תגדל הפעילות העסקית ותהפכו לארגון שמונה מאות עובדים. מצד שני, כיום אתם עסק קטן למדי, שכולל לכל היותר מזכירה, מנהלת חשבונות וצוות מכירות מצומצם. משרד גדול יעלה לכם הרבה יותר, וגם שירותי הניקיון והתחזוקה יהיו יקרים משמעותית. מצד שני, ישנם משרדים להשכרה בבורסה שהם קטנים וחמימים, אבל לעסק ובו עשרות עובדים המשרדים הללו כמובן לא מתאימים. צפיפות ורעש לא בדיוק מרכיבים סביבת עבודה חיובית.

 היקף השירותים

נושא נוסף שחשוב לבחון לפני שאתם בוחרים  משרד מתוך שלל משרדים להשכרה בבורסה, מומלץ לבדוק היטב מה הם השירותים שתקבלו במסגרת הסכם השכירות, אם בכלל. במילים אחרות, אתם יכולים למצוא משרד שמחירו גבוה למדי, אבל לגלות שהמחיר משתלם משום שבתוכו נכללים גם שירותי אחזקה וניקיון, מקומות חניה פרטיים או שמירה ברחבת הכניסה. מצד שני, אם אין לכם צורך בשירותים הללו או בחלקם, תוכלו לוותר על התענוג ולחפש משרדים להשכרה בבורסה שיעלו לכם קצת פחות, ובהתאם גם יעניקו לכם קצת פחות.

צרכי המשרד

לבסוף, הגיע הזמן לבחון את המשרד עצמו, את האופן שבו הוא מתוכנן, את מספר תאי השירותים, את גודל המטבח וכל פרט אחר שעשוי להיות חשוב לכם. אם אתם צריכים חדר ישיבות גדול אבל במקום אין פתרון ראוי, זה לא המקום עבורכם. מצד שני, ישנם גם משרדים להשכרה בבורסה שבהם תמצאו מטבחים מרווחים, חדרי ישיבות ומנוחה, משרדים סגורים לצד שטחים משותפים (אופן ספייס). המגוון אדיר, אתם רק צריכים לדעת מה נכון לכם באמת.

מאמר בחסות realup  מבני תעשייה להשכרה

Exit mobile version