Site icon מקומון רמת גן

כך תבדקו האם גם אתם סובלים מנזילות בקירות בבית

לחות  בקיר היא עניין שקשה להבחין בו, בוודאי כשהיא רק מתחילה להיווצר. רוב האנשים שמים לב שיש להם רטיבות בקירות, רק כאשר כבר קיימים טפטופים של ממש או כשכתמים של עובש מתחילים להיראות לעין. שירות של איתור נזילות ברמת גן יוכל לסייע לכם להבין האם אכן קיימת נזילה במקום נסתר כלשהוא בביתכם – ובמידה שכן, למצוא את הגורם לנזילה ולפתור את התקלה בצורה יסודית, למניעת הישנות הבעיה.

איך תדעו שייתכן שיש לכם נזילה בבית? בדקו את הקירות

 

צבע בהיר של הקיר עלול לגרום לכך שלחות שנוצרת בו, מכל סיבה שהיא, לא תיראה לעין כמעט בכלל, עד לשלב שבו כבר יצטברו נוזלים רבים שיהפכו לנזילת מים של ממש ואולי אפילו לעובש. כיוון שבמרבית הדירות בישראל גוון הקירות הוא לבן, סביר להניח שנזילה שהחלה לפני זמן רב – תתגלה רק בשלב מאוחר יחסית, שקשה יהיה לטפל בו ומכאן שמציאת מקור הבעיה ומניעת הנזק בעתיד, היא חשובה מאוד. ניתן לעשות זאת, באמצעות שירות איתור נזילות ברמת גן שיסייע למצוא את הגורם לנזק ולסיים את הטיפול כמה שיותר מהר.

רמזים נוספים לכך שאולי ישנה נזילה בצנרת

 

חשבונות מים "מנופחים" במיוחד, כאלה שאינם משקפים את היקף השימוש האמיתי של בני הבית במים, כמו גם ריחות לא נעימים שנודפים מהקירות או מים בעלי צבע של חלודה, הם סימן ממשי לכך שהזרימה בתשתית המים בבית איננה תקינה ומוטב לבדוק אותה.

מדוע חשוב למצוא את המקור לנזילה כמה שיותר מהר?

 

כדאי לפנות למקצוענים בתחום אפילו אם רק נדמה שהקיר לח – ובוודאי שלא להמתין עד שמופיעה נזילת מים של ממש, ככל שניתן לעשות זאת. איתור נזילות ברמת גן נועד על מנת להבין לעומק מה גורם לנזילה להתרחש, כאשר ישנן לא מעט סיבות לכך, למשל:

  1. חלודה שנוצרה בצינורות שבתוך הקירות.
  2. "אבן" במים – הצטברות של אבנית שהלכה וסתמה את הצינורות. תופעת הלוואי של סתימה מסוג זה, יכולה להיות לחץ מים שירד.
  3. בלאי של התשתית – בניינים ישנים הם בעלי תשתיות ישנות.

בעיות כאלה בצנרת וגם אחרות, עלולות להוביל לכך שהמים לא יזרמו בצורה תקינה וחופשית ולמעשה ייצאו מהצנרת – וירטיבו את הסביבה שבה הם נמצאים, משמע את הקירות, כאשר ככל שהנזילה היא מינורית בעוצמתה, כך סביר שהיא תתגלה לאחר זמן ותעשה נזקים בהתאם. אבחון הבעיה בשלב מוקדם ככל האפשר, יאפשר טיפול יסודי וימנע את הישנות הבעיה לתקופה ארוכה.

תמונה:יחצ

איתור נזילות ברמת גן על ידי אנשי מקצוע

 

פנייה למומחים בתחום האינסטלציה היא הכרחית בכל פעם שישנה בעיה מסוג זה בבית, לכן חשוב לבחור בקפידה את אנשי המקצוע שתכניסו לביתכם, כאשר תיתקלו בנזילה בקירות – או אפילו תחשדו שישנה כזאת. פנו בהקדם למקצוענים של תרמופלקס באתר xn—-zhcpbepdy7a8euai.com/ ותיהנו מאיתור מהיר של מקור הנזילה ומענה מדויק לבעייה.

 

Exit mobile version