Site icon מקומון רמת גן

כך עו"ד תאונות דרכים יכול להציל אותך מעונש כבד ואף מכלא!

תאונת דרכים היא תמיד דבר קשה, טראומתי, דבר שיכול להשפיע עלינו לאורך זמן, בין אם זה מבחינה פיזית גופנית ובין אם מבחינה נפשית. ישנה אפשרות קיימת שגם אם לא הייתם מעורבים ישירות בתאונה ורק הייתם בקרבת מקום שתפגעו בצורה פיזית או נפשית.

על אחת כמה וכמה, תאונת דרכים יכולה להיות דבר קשה וטראומתי, אם מסתבר לנו שפגענו באנשים אחרים וכתוצאה מכך נצטרך לשאת בעונש על כך. בוודאי אם העונש המיוחס לסוג כזה של פגיעה הוא תקופת מאסר בכלא. אלה דברים שאנחנו לא נוטים לחשוב עליהם, גם כשהם מתרחשים יש לנו רצון וצורך להדחיק אותם, אך הם מאוד מציאותיים וחשוב לדעת כיצד להתמודד עם הסיטואציה בצורה נכונה וכיצד לפעול.

אם אנחנו מעורבים בתאונה, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לשכור עו"ד תאונות דרכים. יהיו שיטענו, שעצם זה שפנינו לעורך דין כבר בשלב הראשון, זה מלמד על כך שאנחנו חשים אשמים. זה לא מדויק. אנחנו נרצה לשכור את שירותיו של עורך דין, בשביל שנדע כיצד להתמודד עם הסיטואציה בצורה טובה יותר. רובנו לא אנשי מקצוע, מעולם לא היינו מעורבים בסיטואציה דומה, וכל דבר שנגיד או נעשה, יכול לפגוע בנו. לכן רצוי להשתמש בשירותיו של עורך דין שיוכל לעזור לנו ולייצג אותנו.

תאונת דרכים עם נפגעים ברמת גן (ארכיון). צילום: משטרת ישראל
כיצד עו"ד יכול לעזור לנו במקרה כזה?

עו"ד תאונות דרכים יכול לעזור לנו להתמודד עם הסיטואציה בה אנחנו נמצאים מכמה זוויות:

ראשית, הוא ילמד את המקרה שלנו ויראה, האם באמת אנחנו אשמים או שמא יש כאן מקום לפרשנות, יש כאן אפשרות להוכיח שאנחנו לא אשמים במקרה אלא מישהו אחר אשם, או שפעלנו בתמימות, בשיקול דעת נכון, אך המקרה התרחש ולא היתה לנו שליטה עליו.

שנית, במידה ואין שום דרך להוכיח שאנחנו לא אשמים, אזי שהוא תמיד יכול לחפש את האופציה הטכנית. כלומר, דברים שהמשטרה עשתה לא נכון בשלב החקירה או בשלבים אחרים, ודרכם נוכל לצאת בצורה חלקה מהסיטואציה. לא פעם המשטרה עושה טעויות המאלצות אותה לבטל כתבי אישום או לשחרר חשודים בעבירה כזו או אחרת.

צילום: shutterstock

זאת ועוד, במידה ושתי האופציות לא קיימות, הרי עו"ד תאונות דרכים יכול לחפש עבורנו דרכים להקלה בעונש, עסקאות טיעון או דברים אחרים שיכולים לעזור לנו לקבל עונש מופחת. בכך הוא יכול אפילו לנסות למנוע עונשי מאסר בכלא.

כיצד בוחרים עו"ד תאונות דרכים?

כל זה אפשרי בתנאי שנבחר עו"ד בצורה נכונה. לשם כך אנחנו צריכים לבדוק את הניסיון שעומד לרשותו, אנחנו צריכים לבדוק עד כמה הוא נחשב מקצועי בתחומו, האם הוא זמין עבורנו, בין אם זה בעת החקירה של המשטרה ובין אם זה בעת המשפט. חשוב שנרגיש בטוחים כשהוא מייצג אותנו ונדע שיש לנו על מי לסמוך.

Exit mobile version