Site icon מקומון רמת גן

כיצד עובדים מחממי טבילה?

מחמם טבילה הוא אחד המוצרים החשמליים היעילים והנוחים ביותר לחימום נוזלים וגזים הן בקווי ייצור תעשייתיים והן במערכות ביתיות. אפשר להשתמש בהם לצורך חימום ישיר של נוזלים וכן לחימום עקיף.

מחממי טבילה נוחים להפעלה, בטוחים לשימוש ורב־תכליתיים. הודות לקלות השימוש בהם מחממי טבילה הם מוצר חשמלי מבוקש מאוד, והביקוש להם רב. חימום נוזלים בכל ענפי התעשייה מעולם לא היה קל יותר. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על מחממי טבילה.

מהם מחממי טבילה?

מחממי טבילה הם מכשירים חשמליים לחימום נוזלים וגזים. כשמם כן הם – מחממי הטבילה מוטבלים באגן נוזלים ומחממים את הנוזלים במהירות ובקלות. יש שני סוגים עיקריים של מחממי טבילה. האחד מחמם בהטבלה והשני מחמם בסחרור. מחמם טבילה מוטבל בנוזלים ומחמם אותם במגע ישיר. החשמל שמוזרם למחמם הטבילה מומר כולו לחום, ובסופו של התהליך הנוזלים או הגזים מחוממים לטמפרטורות הרצויות. מחממי טבילה עובדים בתוך נוזלים, אך הם בטוחים לשימוש ובטיחותיים ועמידים בפני נזקי מים ותהליכי שיתוך. זהו מכשיר חשמלי עוצמתי ששומר על יכולות חימום גבוהות לאורך שנים רבות. מכשיר חימום בסחרור אינו בא במגע ישיר עם הנוזלים. הוא לרוב מצוי בתוך צינורות שדרכם מועברים הנוזלים או הגזים. מחממים בסחרור מחממים נוזלים בעקיפין במהירות ובעוצמה, אולם בניגוד למכשירי החימום בטבילה הם אינם מופעלים ידנית. 

קרדיט: פריפיק

מה צריך לדעת לפני שבוחרים מחממי טבילה?

לפני שבוחרים מחמם טבילה, רצוי להגדיר את צורכי החימום הרצויים. בין שמחמם הטבילה מיועד לשימוש תעשייתי ובין שהוא מיועד לשימוש ביתי, יש להתאים את מחמם הטבילה לצורכי החימום ולתנאי המערכות וקווי הייצור. תהליך מחייב התחשבות בנתונים מהותיים כמו קצב זרימת הנוזלים המיועדים לחימום; העצימות הנדרשת ממכשיר החימום; הטמפרטורות הרצויות (ככל שהטמפרטורות הרצויות גבוהות יותר, כך דרוש מחמם טבילה שעובד בעצימות גבוהה יותר); התכונות התרמיות והפיזיקליות של הנוזלים המיועדים לחימום; הוולטז' המיטבי לדחיסות של הנוזלים; ומגבלות השטח שבו ימוקם מחמם הטבילה. 

שימושים נפוצים של מחממי טבילה

למחממי טבילה יש שימושים שונים ורבים. הם משמשים בתהליכי ייצור רבים בשל יכולתם לחמם נוזלים, לווסת טמפרטורות, לאדות נוזלים ואף להפחית דחיסות של נוזלים. השימוש הביתי במחממי טבילה הוא פשוט למדי. אפשר להשתמש בהם כדי לחמם בריכות שחייה ולשמור על הטמפרטורות גבוהות בבריכה גם בחורף. שימושי התעשייה של מחממי הטבילה הם רבים: הם משמשים בתעשיית המזון הן לצורכי בישול והן לצורכי ניקוי, חיטוי ועיקור; הם משמשים בתעשיית התרופות גם לצורכי ניקוי ועיקור וגם בתהליכי ייצור תרופות ומוצרים פרמצבטיים אחרים; הם משמשים את ענף החשמל, ענף הבנייה, ענף החקלאות ועוד ענפים רבים ושונים. מחממי טבילה מעבירים חום באופן יעיל וחסכוני ולכן הביקוש להם רב.

להתאים את מחמם הטבילה לצורכי החימום

 מחממי טבילה חשמליים מתאימים כמעט לכל צורכי החימום בענפי התעשייה השונים וכן בבתים פרטיים. הם יעילים מאוד, פשוטים להפעלה, חסכוניים ושומרים גם על איכותו של המוצר וגם על סביבת עבודה סטרילית. 

 

Exit mobile version