Site icon מקומון רמת גן

כיצד לבחור חדר קירור?

הצורך בהקמה של חדרי קירור ואחסנת מוצרים בטמפרטורה נמוכה נדרשת כיום על ידי גופים רבים הנזקקים לשמירה על טריות וטיב המוצר שלהם, ביניהם כמובן חברות מזון, וגם מגדלי פרחים, חקלאים, מעבדות רפואיות, חברות לייצור ושיווק של תרופות, בתי מרקחת, בתי חולים ועוד. בחירה נכונה של חדר קירור תשמור על אורך החיים של המוצר ותבטיח שהצרכן יקבל מוצר איכותי העומד בסטנדרטים ובתנאי האחסנה הקפדניים ביותר. כיצד בוחרים חדר קירור שיתאים לחלל המיועד לאחסון, למוצרים המיועדים לאחסון ולמאפיינים נוספים של העסק שלכם?

הגדרת הצרכים לבניית חדר הקירור

עסקים רבים נדרשים להחזיק מספר מקררים תעשייתיים המיועדים לשימושים שונים או למגוון מוצרים, כאשר כל אחד מהם דורש אחסנה בטמפרטורה ספציפית לצד מגבלות כמו אטימות (ישנם מוצרים שדורשים קירור בחושך מוחלט), בידוד מחומרים אחרים ועוד. לכן, בבואנו לבחור חדר קירור, חשוב מאוד להגדיר בראש ובראשונה מה יהיו השימושים שלו, אילו מוצרים יאוחסנו בו ואילו תנאים נדרשים לאחסון אופטימאלי עבור מוצרים אלה, לתקופות זמן רלוונטיות? כך למשל חדר קירור המיועד להכיל מוצרים הדורשים הקפאה עמוקה יהיה שונה מחדר קירור של מוצרים הדורשים טמפרטורה גבוהה יותר.

תכנון חדר הקירור בהתאם למימדים הנדרשים

במרבית בתי העסק, מיקום חדר הקירור נקבע על פי האפשרויות, שלא לומר האילוצים, הנוצרים בשל המרחב ומבנה החללים בבית העסק. במהלך התכנון וההקמה של חדר קירור, חשוב לדעת כי ניתן להשתמש בחדרי קירור מוכנים – או להתאים חדר קירור בדיוק לצרכים ולמיקומים המיועדים, באמצעות אנשי מקצוע מתמחים. מידות חדר הקירור שייבחר ינצלו ככל האפשר את החלל העומד לטובת האחסנה בקירור, וביחד עם זאת ישמרו על מרחב קירור מינימאלי, על מנת להבטיח את טמפרטורת הקירור האופטימלית לצד מרווח עבודה נוח ויעיל. זכרו, יש להשקיע כמות אנרגיה גדולה במטרה להגיע לטמפרטורה האופטימלית בחדר קירור גדול. לכן קיימת חשיבות רבה בשמירה על גודל חלל מינימלי ככל האפשר.

בידוד נכון, השקעה במערכות פיקוד ובקרה ובחירה באיש מקצוע מיומן

חדר קירור שבנוי בצורה איכותית, נכונה וטובה יבנה מחומרים בעלי תכונות בידוד משופרות ויצופה בבידוד טרמי אפקטיבי באמצעות לוחות אוטמים מיוחדים המונעים זליגת קור ואנרגיה ובכך חוסכים לבעל העסק כסף רב. אלמנט נוסף שימנע את זליגת האנרגיה ויסייע לכם לשמור על המוצרים הוא שימוש באמצעי אטימה טובים ומחוזקים של דלתות הקירור ובכלל זה גם ידיות הדלתות, הצירים וכ"ו.

בחירה של חדר הקירור האולטימטיבי חייבת לכלול מערכות פיקוד ובקרה מתקדמות שמסייעות לבעל המקצוע וללקוח להתאים את חדר הקירור לצרכים השונים של המוצרים והעסק. מערכות מתקדמות אלה מעניקות יכולת שליטה קפדנית על פעילות המדחסים והטמפרטורה השוררת בחדר הקירור תוך שימוש בטיימרים ייעודיים המבטיחים כי המוצרים יישמרו כל הזמן בטמפרטורה הרצויה.

בבואכם להתקין חדר קירור בעסק שלכם, חשוב לבחור בבעל מקצוע מיומן ובעל ניסיון שיקפיד על כל הפרטים בבניית חדר הקירור, תוך שימוש בחומרים האיכותיים, העמידים והטובים ביותר. זכרו שאין להקל ראש בשם אלמנט בבחירה של חדר קירור איכותי. לכן, אפילו בחירה "קטנה" של פרט שלכאורה נראה שולי בחדר הקירור כמו גומיית איטום לדלת המקרר, עשויה לגרם לנזקים כבדים ואובדן של סחורה יקרה במידה והיא עשויה באיכות בינונית. פנו לדמיאנס מערכות קירור עוד היום, לקבלת הצעה אטרקטיבית לחדר קירור שיתאים לצרכיכם, יתוכנן ויבוצע בצורה מקצועית וישרת אתכם למשך שנים ארוכות.

תמונה באדיבות: pixabay

 

Exit mobile version