Site icon מקומון רמת גן

כיצד בוחרים ספסל רחוב?

ספסל רחוב

אחד הדברים שכולנו רגילים לראות בכל רחוב, בכל עיר הוא כמובן: ספסל רחוב. ספסלי רחוב הם שימושיים מאוד שכן, הם מהווים מקום ישיבה נוח ונעים לכל אדם כאשר הוא מצוי ברחוב וזקוק למנוחה. יחד עם זאת, כיום ספסל רחוב הוא הרבה מעבר לאלמנט פונקציונאלי בלבד. ספסלי רחוב מהווים אלמנט עיצובי לכל דבר ועניין ועל כן, אם אתם תוהים כיצד לבחור ספסל רחוב חדש לשכונה או הרחוב, חשוב שתדעו כיצד לבחור נכון.

קרדיט https://www.studio16.co.il

איך בוחרים ספסל לרחוב? מי יעצב אותו?

בבואכם לבחור ספסל רחוב, עליכם לשאול את עצמכם מהי המטרה שלו, לאיזה רחוב הוא מיועד? האם מדובר על רחוב שיש בו תמיד שמש או שמא מדובר על רחוב מוצל למדי? לשאלות הללו יש משמעות רבה שכן, בבואכם לבחור ספסל רחוב, אתם בוודאי רוצים לבחור את הספסל שבאמת תהיה לכם אפשרות להשתמש בו בכל מקום שבו הוא יוצב בצורה נוחה. אם מדובר על רחוב שטוף שמש, ספסל רחוב אשר עשוי ממתכת הוא בהחלט לא הבחירה הנכונה עבורו. אם מדובר על רחוב מוצל, יתכן שספסל מתכת דווקא כן יהיה מתאים לו. ספסל רחוב מעץ יכול להתאים לרחוב שמשי. אין ספק שהמקום שבו יוצב הספסל, הוא פרמטר חשוב שיכול לסייע בבחירת הספסל הנכון למקום.

עמידות לאורך שנים ועיצוב

אחד הפרמטרים שיש לשים עליהם דגש כאשר מעוניינים לרכוש ספסל רחוב הוא כמובן העמידות שלו. המטרה היא בסופו של דבר שהספסל יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר וישמור על המראה שלו לאורך זמן רב. שהוא יהיה עמיד, יציב וחזק ועל כן, חשוב מאוד לבדוק מאיזה חומר גלם הספסל עשוי והאם מדובר על חומר שגלם שידוע בעמידות שלו ובאיכות שלו. ספסל רחוב שנבחר מבלי שבודקים שהוא עמיד ואיכותי, יכול לשמש לפרק זמן מאוד קצר ובמקרים רבים, ההשקעה הכלכלית בו תהיה לשווא. כמובן שמעבר לעמידות, חשוב להקפיד על עיצוב ספסל רחוב בצורה המתאימה למקום שבו הוא מוצב. בסופו של דבר, מדובר כיום גם על אלמנט עיצובי ועל כן, חשוב להקפיד על העיצוב שלו ללא ספק.

אם אתם מחפשים ספסל רחוב איכותי, בין אם בודד ובין אם ספסל המציע מספר מקומות ישיבה, בין אם עשוי מאלומיניום ובין אם עשוי מעץ, כדאי שתכירו את סטודיו 16. מאיר אורנה והעובדים בסטודיו עובדים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מעצבים אותו לצורות, צובעים לצבעים, חותכים, יוצקים, מלטשים ועובדים בעיקר קשה בכדי ליצור את האלמנט הרצוי לכם ברמה הגבוהה ביותר.

Exit mobile version