Site icon מקומון רמת גן

כוכבות האמזונס בשופינג לפני החתונה

הכוכבות שחר כספי ובתיה שיף מתוכנית הריאליטי 'אמזונס' לקחו את הכלה דורון מטלון אשר מתחתנת השבוע ליום כיף לפני החתונה. הבנות הגיעו למסע שופינג רגוע בקניון גן העיר אשר הסתיים בהמולה סביבן.

כספי ושיף רצו לפנק את הכלה ביום כיף וכפי שהצהירה כספי כבר בפרק הראשון של תכנית האמזונס, מאוד אוהבת שופינג… והרבה! לכן לא חשבה פעמיים על איך לבלות את היום."התחברנו מאוד בתוכנית והפכנו לחברות טובות למרות שבכלל היינו בקבוצות שונות" אומרת כספי ודורון מוסיפה: "זאת הייתה חוויה של פעם בחיים ואני שמחה שהכרתי שם חברות לחיים".

הבנות הגיעו לקניון גן העיר במטרה לרכוש מהקולקציה החדשה של קנדל וקיילי אשר הגיעה לארץ אתמול ונדהמו לגלות שהן מושכות יותר תשומת לב מהאחיות ג'נר. "אנחנו מעריצות של הקרדשיאנס ואין מי שלא מכיר אותן היינו חייבות לקנות, בהתחלה חשבתי שהבנות פה בשביל זה ופתאום הבנתי שהן באות אחרינו, זה משהו שלא מובן מאליו ומאוד מחמיא" סיכמה בתיה. "בסך הכל באנו לקנות נעליים לחתונה של דורון" צחקה שחר.

הבנות, שרגילות כבר לסלפי מכל עבר והרבה פפרצ'י לא ציפו שהקניון יתמלא במהרה בעשרות מעריצות. הבנות לא יכלו להמשיך במסע השופינג שלהן כרגיל ועל כן, החנות החליטה לסגור את החנות לנוחיותן של הבנות והמעריצות נשארו מחוץ לחנות בעודן מצלמות את הבנות מודדות….

לאחר הקניות, הבנות דיברו עם המעריצות, הצטלמו עם כולן ואף סיפרו להן קצת על מאחורי הקלעים של התוכנית ולנו נותר לאחל מזל טוב לדורון!

זה עקב מספיק גבוה לחתונה.שחר כספי, דורון מטלון ובתיה שיף בשופינג.צילום אסף לב
Exit mobile version